PARTYINFO
ORION HALL ALLSTARS
Datum konání: |
26.11.2004 - pátek |
Místo konání: |
Brno - BVV (výstaviště) |
DJs: |
Hardfloor (D), Carl Craig (USA), Fumiya Tanaka (JAP), Steve Rachmad (NL), Nika77 (Techno.cz), KaiserSoze (G Production) second floor: Oliver Hacke (D), Milosh live, Superskank aka Skank, 32nd May, Aleph, Subsist |
Line-up: |
Main floor 20:00 - 21:00 INTRO OH 21:00 - 22:30 KAISER SOZE 22:30 - 00:00 NIKA 77 00:00 - 01:00 HARDFLOOR / live (D) 01:00 - 03:00 CARL CRAIG (USA) 03:00 - 04:30 STEVE RACHMAD (NL) 04:30 - 06:00 FUMIYA TANAKA (JAP) Second Floor 21:00 - 22:30 32nd MAY 22:30 - 00:00 ALEPH 00:00 - 01:00 MILOS (live) (SK) 01:00 - 03:00 OLIVER HACKE (D) 03:00 - 04:30 SUBSIST 04:30 - 06:00 SUPERSKANK (SK) |
|
Doprava:
Vstup do areálu BVV - bránou číslo 1
Auto
všechny směry na BVV, od Prahy - exit BVV
Parking
v okolí BVV je dostatečná kapacita parkovacích míst až pro 4500 vozidel včetně možnosti garážového stání u hotelu Holiday In (www.bvv.cz/expoparking)
Vlak
Vybrané jízdní řády
Odjezdy z Brna na www.jizdnirady.cz nebo na www.cd.cz
Autobus
na hlavním nádraží v Brně je možnost přestoupit na tramvaj směr BVV
http://www.portal.jizdnirady.cz - do vyhledavače zadat Brno
Cena: na místě 450 Kč
předprodej do pátku dopoledne: 350 Kč + popl. viz www.orionhall.cz
open 19:30 / start 20:00
šatna - ano; teplo - ano; wc - ano; voda - ano; posezení - ano
CD/vinyl shop; fashion shop; game zone; občerstvení všeho druhu; 7 barů...
Ostatní:
sound - L Acoustics (http://www.tservis.com/)
light & laser - Live (http://www.laserlive.sk/)
videoanimation - Phase (http://www.phase.cz/)
deco - the Tochacek team
GoGo show
after party - klub Perpetum (http://www.perpetuum.cz/) (více na www.rave.cz)
akreditace - na bráně č.1, kosmonauti rampa 12 ;)
Upozornění: Vylepování reklamních plakátů pouze po konzultaci s pořadatelem!
Oliverovo hudební podání se nese v duchu různých stylů, kterým je však společná přímočarost, silný funky náboj, neobyčejná atmosféra a formální dokonalost. Tento výčet by se nezměněn dal použít také na Oliverův Djing.
Oliver Hacke je nepřehlédnutelným talentem, který za relativně krátké působení na scéně předal světu famózní EP "Polar", neskutečný remix "Psychometry III" Kanaďana Akufena a naposledy bombastickým debutním albem "Subject Carrier", které vyšlo teprve v září letošního roku na německém Trapez.
Oliver Hacke vzdává svou hudbou hold revolučnímu vývoji v oblasti techna i house music za posledních pět let, nasává jedinečnou atmosféru pokroku, tu pak obohacuje vlastními myšlenkami a postupy ve zvukovém designu a masteringu, aby tak dal vzniknout výjimečně dynamické a totálně funkční hudbě, která uchvátí každého, kdo má uši obdařené hudebním sluchem a smysl pro krásu v muzice.
Oliver Hacke dosud vydal následující materiál:
7 x 12" pro značky Trapez, Background, Traum Schallplatten
První v roce 2002 Trapez 012 "Ausschnitt EP"
Dále: Lichtung, Clip, Country Grammar, Der Vampir Von Düsseldorf (Trapez Ltd.6), Die Wickelhose, Polar
Debutní 2x12" + CD "Subject Carrier" pro Trapez 8.9.2004 jako TrapezCD3, 9 skladeb, CD obsahuje téměř 6-ti minutový MPG film od Kim Canary
Remixoval:
Process "Pelikan Remixes" (Trapez 019)
Akufen "Psychometry Remixes" (Trapez 014)
Podílel se na kompilacích:
Process "Re´Processed -Interkontinentale Remixe" (2xCD) (Traum CD09)
Various "Elektronische Musik - Interkontinental 3" (CD) (Traum CD14)
Various "Elektronische Musik - Interkontinental 3" (12") (Traum V46)
Various "Quartet EP" (Level Records 01)
Thomas Brinkmann "Tour De Traum" (Traum CD15)
Various "Triple R - Selection 2" (Trapez CD2)
Various "U60311 Compilation Techno Division Vol. 4" (U60DCD06) (Mix Chrise Liebinga)
Medzi jeho oblubene labely mozno zaradit Background, Revolver, Cynosure, Tuningspork, Contexterrior, Orac, M_nus, Sub Static, Perlon, Force Inc., Telegraph, Sud, Audio.NL, Mitek, Context, Klitekture, Traum. Ako producetnov oblubuje mena Jay Haze, Andy Vaz, Tomas Jirku, Akufen, Algorithm, Frivolous, Ark, Cabanne, Jabberjaw aka. Mathew Dear, Portable, Mike Shannon, Sutekh, Safety Scissors, dB, Mikael Stavostrand, Geoff White, Deadbeat atd.
Je zakladatel bratislavskeho bookingu a djskeho spolku Leporelo, ktore zoskupuje a zastupuje slovenskych djov a liveacty hraujucich vacsinou a nielen minimal music kazdeho druhu.
Jeho kariera odstartovala v roku 2000 rezidenturou v bratislavskom U.Club-e, kde sa od roku 2001 az do poslednej akcie, ktora sa uskutocnila 14. juna 2003 podielal na organizovani pravidelnych akcii Leporelo. Akcie Leporelo pritom nadalej velmi dobre funguju v novovzniknutom klube Ucko. Okrem tychto akcii bol spolu s djom Tiborom rezidentom akcii Simple, ktore boli zlomovym bodom pre minimal music v U.Club-e.
Akcia Leporelo privitala hosti ako Andy Vaz (background/soundvariation/D), Tomas Jirku (traum/klang/force inc./revolver/CAN), Portable (süd/background/carat/UK), Falko Brocksieper (sub static/dumb unit/D), dB (background/sub static/karloff/A), Subsist (xprnc/CZ), Zuzana Grimm (CAN), Daniel Fritschi (D), Matias del Campo (A), SLG (recognition/PL), Cyhl (foundsound rec./USA), Daho (nula2/CZ).
Predstavil sa vo vacsine slovenskych kluboch a aj na vacsich akciach a festivaloch (Booomerang, Clubing Guide - Frankfurt Clubing, Clubing Guide - Berlin Clubing, Bajkonur Saturation, Bajkonur The Second, Semtex Complex, Festival Pohoda 2001 a 2002, atd.).
Ceskemu publiku sa predstavil niekolkokrat na akciach Orion Hall v Brne a Experience v Letohrade a v kluboch Fabric v Ostrave, Perptuum a Babylon v Brne a Garage Clube v Tabore.
Predstavil sa aj v Rakusku v klube Rhiz a v Caffe Bratislava vramci vystavy Bratislava vo Viedni. Absolvoval aj premierove vystupenie v jednom z najlepsich rakuskych a europskych klubov Flex vo Viedni, 15.7.2003 spolu s Andy Vazom, live act, majitel vydavatelsva Background a Sound Variation a Danielom Bembergerom aka. dB, vynikajucim rakuskym djom a producentom na labeloch Sub Static, Karloff a taktiez Background. Leto 2004 bol ako jediny dj zo Slovenska pozvany na seriu akcii K/ick! vo Viedni, kde sa okrem neho predstavili take mena ako Troy Price (run stop restore/m_nus/CAN), Jeff Milligan (revolver/CAN), Electric Indigo (A), dB (A) atd.
V oktobri 2003 sa po prvy krat objavil v Polsku. Varsavsky klub Kokona masivne publikum klubu Snake v Suwalki ho privitali s nadsenim. V Polsku sa predstavil aj v meste Plock, ktore kazdorocne hostuje skvely festival elektronikcej hudby Astigmatic a v jednom z najlepsich polskych klubov Metro v meste Bialystok.
Zo zapadnej europy sa zatial predstavil v nemeckom Düsseldorfe, kde bol pozvany na exluzivnu Electronic Welfare party, ktora je pravidelne organizovana domacim labelom Background Records.
Presne 16.10.2004, den po svojich 25. narodeninach zahral Milos po prvykrat ako liveact na vlastnej narodeninovej party v bratislavskom Ucku - Leporelo - Milosh B.Day Party In Da House.
Hral po boku takych skvelych ludi ako: Portable (sud/background/UK), Jeff Milligan (revolver/CAN), Mikael Stavostrand (mitek/SWE), Tomas Jirku (traum/CAN), Andy Vaz (sound variation/background/D), Anton Kubikov aka. SCSI_9 (trapez/force tracks/RU), Jay Haze (contexterrior/tuningspork/futuredub/USA), Falko Brocksieper (sub static/D), Frank Martiniq (boxer/sender/D), D.Diggler (raum/cocoon/D), Jeremy Caufield (dumb unit/wmf/trapez/CAN), Benno Blome (sender/D), dB (sub-static/karloff/A), Cyhl (foundsound rec./USA), Roman Flügel (klang/playhouse/D), Matias Del Campo (grow!/A), Daniel Fritschi (D), Tibor (subtech/ u.club /SK)
Rok 2003 je zlomovy v jeho produkcii. Ako Milos vydava 2 loopy na loop-kompilacii Looping Spork vol.2, ktora vychadza na jesen 2003 na americkom labeli Tuningspork a objavi sa na nej po boku takych mien ako Sutekh, Geoff White, Jeff Samuel, Tomas Jirku, Jay Hunsenberg, The Architect, Dub Surgeon, B, Someone Else, Derek May, Stewart Walker, Pan/Tone, Pacou, Sender Berlin, Deepchord, Hakan Lidbo, Bob Brown, Ben Neville, Star Dub, Zip, atd.
Taktiez vychadza jeho prva ep na novovzniknutom slovenskom labeli !"@.*!% (label from bratislava.), ktory je distribuovany cez kolinsku distribuciu Kompakt a je to prvy releas na tomto labeli. V roku 2004 sa jeho track Why me? objavil na výberovke londynskeho labelu Süd Electronic patriaci Alanovi Abrahamsovi aka. Portable spolu s menami ako Lump, Akiko Kyama alebo samotný Portable. V blízkej buducnosti je naplanovany druhy release na !"@.*!% (label from bratislava) a bude obsahovat remixy Milosovych trackov z M.Case EP od Portabla, Tomasa Jirku, Jeffa Milligana a Takaaki Itoha.
Releases:
out now:
va - new days ep (süd 003) - 4 track compilation feat. potable, lump, akiko and milos
milos - m.case ep (!"@.*!% -1)
va - looping spork vol. 2 (tuningspork 8) - 2 loops
va - bee free ´03 mixed cd compilation - track ich weiss nicht
comming out soon:
milos - m.case ep rmxd (!"@.*!% -2) - remixes by tomas jirku, portable, jeff milligan, takaaki itoh
va - lost & found ep prt. 1 (telegraph 017) - telegraph compilation with pheek, milos, minimono, ilana
V roku 1997 dostal ponuku predávať platne v známom (a možno už aj lengendárnom) recordshope Mekka Records (terajší Records, www.e-records.sk ), stal sa členom DMC klubu a po roku učenia sa začal hrávať na gramofónoch.
Najprv to bolo techno (akcie Patats v U.Club-e) no postupne sa pretransformoval do hauzovejších rytmov a stal sa rezidentom akcii Hauz. V roku 2000 nastúpil do agentúry Subtech, ktorá v tom čase prevádzkovala U.Club a Skank bol jeho neoddeliteľnou súčasťou. V tom istom čase sa stal členom Bajkonur bookingu a nadalej predával hudobné nosiče v Mekke ale aj v známej predajni CD Fabrikka Disc v UW Café. Po založení Leporela sa stáva spolu s Miloshom rezidentom akcii Leporelo v U.Club-e.
Skank sa predstavil okrem Slovenska (väčšina klubov a väčších akcii a festivalov) aj v Čechách (Perpetuum v Brne, Roxy v Prahe, Festival Loop v Brne) a v Rakúsku (Rhiz, Massive a Roxy vo Viedni). 17.7.2004 ho absolvoval premiérové vystúpenie v Maďarsku. Pod pseudonymom Superskank prezentuje listeningovú a ambientnú elektroniku.
S tím v té době přišla i další zásadní změna, která kompletně ovlivnila celý jeho budoucí vývoj. Poznal kouzlo hudebního směru Minimal Music, které jej učarovalo natolik, že i přes prvotní intenzivní nepřízeň publika, byl napevno rozhodnut, jakým směrem chce jít. Po jistém čase učení a poznávání stylu, který nebyl zrovna lemován ovacemi a nikdo jej téměř neznal, dočkal se prvních uznání v podobě prestižních vystoupení, jež se mnohdy zopakovala. Své úsilí již několikrát zúročil na brněnské Orion Hall, v bratislavském Účku, nebo například na festivalu Summer of Love či v pardubickém L-klubu se Svenem Väthem a rezidenturou na úspěšném Vortexu.
Dnes se jeho aktivity ubírají mnoha směry. Pomineme-li neustálý zájem na prosazování minimalu v ČR (Clicks´n´Cuts crew), prohlubování komunikace se Slovenskem a navazování kontaktů se zajímavými umělci, přibyla k tomu i chuť začít tvořit vlastní muziku.
Jinak je studentem VUT v Brně a ve sportu ho učarovala cyklistika.
Subsistovo hraní nabízí elektroniku mnoha tváří. Stylově se jedná minimal tech-house, deep click techno a v chill outu presentuje ambient i experimental. Celkově jde o muziku velmi citlivou a podmanivou, která nemá ve zvyku být sterilně nudící. Navíc pozlátkem jsou občasná vystoupení s výtečným saxofonistou Sidem.
Diskografie demo nahrávek:
Neznámo 2001
Prostor 2003
Můj pokoj vol. I 2003
(download na http://www.infomag.cz/subsist/)
Kontakt:
Každý jeden nick představuje různé variace na hudbu, kterou Steve hraje nebo produkuje, všechny do jednoho zastřešuje občanské jméno Steve Rachmad, které používá pro veškerá DJ vystoupení. V oblasti produkce se však Steve mění v dokonalého chameleóna, který přechází tu z funky rozjetých věcí Scorp nebo Sterac (hádejte jak tenhle nick vznikl) do melodiemi prodchnutého tech-house Adverse Match, aby se vrátil k hustému technu jako Black Scorpion a posléze přelezl do experimentálního techna A Scorpion´s Dream.
Dreg a Flexible, tyhle používá pro deep techno a tech house produkci, Norma G a Parallel 9 jsou tech-house, Publiq Space, Tons Of Tones (Tuny Tónů – vynikající nápad) představují opět techno a VCP to je minimal techno produkce Steve Rachmada. Nakonec jsou tady tzv. rodinné přezdívky Rachmad Project a Sterac Electronics pod nimiž Steve tvoří techno, které zabíhá až do chytrého trance. Za vším tedy hledejte Stevea a přemíru jeho hudebních nápadů, ta je tím myšlenkovým motorem, který nutí talentované umělce k tvorbě dalších přezdívek, aby odlišili, byť jen drobné rozdíly ve své tvorbě.
Pavouk přezdívek Steve Rachmada jistě nemá finální podobu, protože tento nadmíru plodný a skutečně geniální producent a DJ vydává jednu kvalitní desku za druhou, ovšem ne podle vzoru čím více tím lépe, je prostě v permanentním polibku s múzou a tak se vyplatí sledovat jeho produkce na značkách Music Man, Rotation, ESP, Jericho a mnoha mnoha dalších, stejně tak jako si rozhodně nenechte ujít jeho vystoupení na Orion Hall Allastars.
Rave.cz brzy zveřejní obsáhlý a poutavý rozhovor se Steve Rachmadem.
Narodil se v květnu 1972 v Kyoto, v osmnácti objevil kouzlo DJingu, o dva roky později nastoupil dráhu profesionálního DJ, vzápětí založil Torema Records, první nezávislou taneční značku v Japonsku. V roce 1994 odstartoval Fumiya Tanaka sérii techno parties Chaos West v ósackém klubu Rockets, během krátké doby organizuje Distortion v Yellow, Nishi Azabu v Tokyu a následně celou řadu dalších, nezapomenutelných.
Řetězová reakce aktivit Fumiya Tanaky v následujících letech zahrnuje debutní „4 Tracks“ EP, založení značky Untitled Records, kterou uvedl na trh kompilací „Abstract Set 1“, několik velmi zdařilých evropských turné, první mix CD „I´m Not A DJ“, stěhování z Osaky do Tokya a jeden z vrcholů Tanakovy dosavadní umělecké dráhy, vydání záznamu setu z klubu Rockets v podobě jednoho z dílů skvělé série CD „Mix Up“ jako „Vol. 4“ .
V roce 1997 vyráží Tanaka spolu s techno ikonou Derrick Mayem na turné po Francii, organizuje narozeninovou party ke čtyřletému výročí založení Torema Records, japonskému publiku představí Steve Bicknella a Mike Inka, z této party se stává tradiční událost díky níž hrají v Japonsku Autechre, Surgeon, Jay Denham a další vynikající umělci. V prosinci 97 vydává Tanaka první LP „Unknown Possibility Vol. 1“. Karafuto, tak zní pseudonym Fumiya Tanaky, poprvé jej použije na party Mask v dubnu 98, během dvou let vydává jako Karafuto 10 EP v sérii „Light …“, zároveň presentuje druhé album „Unknown Possibility Vol. 2“, to vyšlo nejdříve v Japonsku, poté o rok později na berlínském Tresor v Evropě.
Fumiya Tanaka zahrál jako jeden z mála techno DJs na festivalech Fuji Rock a Metamorphose na úpatí japonské dominanty, hory Fuji. V srpnu loňského roku vydal třetí mix CD kompilaci „DJ Mix ½ (Mix.Sound.Space)“, původně určenou pouze pro japonský trh. Letos naštěstí změnil názor, unikátní 2CD překonalo oceán a vychází i v Evropě. Celkem má Fumiya Tanaka na kontě 3 alba, 10 singlů a 3 mix CD, jako Karafuto 10 singlů a tři neprodejná mix CD, spolu s Akio Milan Paak tvoří projekt Hoodrum, dosud vydali pouze jediné album „Re-Edit“ na kterém se remixy podíleli například Fila Brazilia, Matthew Herbert nebo Juan Atkins.
http://www.fumiyatanaka.com/
Pseudonymy:
Individual Orchestra, Karafuto
V projektech:
Hoodrum, Last Front, Speaker
Diskografie :
I Am Not A DJ (CD) Sony Music Entertainment (Japan)
Jack Knife (12") Torema Records
Micro EP (12") Torema Records
Mix-Up Vol. 4 (CD) Sony Techno (S3)
International DJ Syndicate - Mix 3 (CD) React
Midnight EP (12") Torema Records
Time EP (12") Torema Records
Unknown Possibility Vol. 1 (2x12") Torema Records
Unknown Possibility Vol. 1 (CD) Ki/oon Records
Move EP (12") Torema Records
Player EP (12") Torema Records
Unknown Possibility Vol. 2 / Singles <1995-1999> (2xCD) Dream Machine
Drive EP (12") Tresor
Faze / Escape (12") Not On Label
Unknown Possibility Vol. 2 (2x12") Torema Records
Unknown Possibility Vol. 2 (2x12") Tresor
Unknown Possibility Vol. 2 (CD) Tresor
DJ Mix 1/2 [Mixed.Sound.Space] (2xCD) Dream Machine
Floor People Tension EP (2x12") Torema Records
REMIXY
Ratio Remixed Part 1 (12") Untitled (Fumiya Tanak... Central
Tokyo Trax Remixes (12") Gamer's Night (Fumiya ... Superstition
Tokyo Trax Remixes (CD5") Gamers Night (Fumiya T... Superstition
DJ Mix 1/2 (2xCD) The Heavy Cut (Fumiya ... Dream Machine
Why? & For Whom? Redefined (12") Why? & For Whom? (Fumi... Lost Recordings
Timequake (2xCD) Untitled Central
Always Trying (CD) Deepen (Remix 2) Logistic Records
Deepen (12") Deepen (Fumiya Tanaka ... Logistic Records
Animal Worship (Remixes) (12") Last Wish Of A Dying M... Rodz-Konez
Parallel (12") Traces (Fumiya Tanaka ... Continual
CO-PRODUKCE
Dove Loves Dub (CD) GTR, Monkey Dance Ki/oon Records
SKLADBY NA
Fumiya Tanaka Presents "I Am Not a DJ" (Special Limited Vinyl Edition) (12") Billy File Records
I Am Not A DJ (CD) Animal Attack, Billy Sony Music Entertainment (Japan)
Modern Electronics Volume One (CD) Micro One Subversive
Modern Electronics Volume One (2x12") Micro One Subversive
Remix Trax Vol.9 - Cosmic Soul 2 (CD) Billy Meldac Corporation
International DJ Syndicate Mix 1 (CD) Micro 2 React
Mix-Up Vol. 1 (CD) Micro 2 Sony Music Entertainment (Japan)
Mix-Up Vol. 1 (CD) Micro 2 Sony Techno (S3)
Mix-Up Vol. 4 (CD) Jamm'in, Insistence, G... Sony Techno (S3)
International DJ Syndicate - Mix 3 (CD) Jamm'in, Insistence, G... React
Tresor 100 (CD) One Sparkle Tresor
Classic Open (Heiko Laux Mix) (CD) One Sparkel - A1 Neuton
DJF 400 (CD) Phase React
Tobias Thomas - Für Dich (CD) Go Out Kompakt
Wire 00 Compilation (CD) Hi Hat Sorted One Ki/oon Records
Annex 4 (CD) Drive # 6 (Edit 2) Tresor
Exist (CD) Sketch #1 - Besides Exist
PLUS: Technasia: Charles Siegling (CD) Phase Plus
Astropolis 2002 (CD) Pitch Black Human
DJ Mix 1/2 [Mixed.Sound.Space] (2xCD) Drive #9 (2), Phase, L... Dream Machine
True Spirit (3xCD) Drive #5 (Edit) Tresor
Wire02 Compilation (2x12") Bass Control / Treble ... Loopa
Connexion (2xCD) Polyrhythm Uncivilized World
Wire03 Compilation (2x12") between. Songs Loopa
FUMIYA TANAKA aka INDIVIDUAL ORCHESTRA
2000 - 2003
Releases:
Untitled (12") Revirth
Music From A View (LP) Revirth
Music From A View (CD) Revirth
Untitled (12") Revirth
Remixes:
Cat's Cradle - Remix (CD) Kickin' Back (Individu... Ki/oon Records
Tracks Appear On:
DJ Mix 1/2 (2xCD) Individual Sessions #2... Dream Machine
Org (CD) Individual Sessions#2 Revirth
Tribes Vol. 6 - Soul Searching (3x12") Individual Sessions #2... INFRACom!
Tribes Vol. 6 - Soul Searching (CD) Individual Sessions #2... INFRACom!
Legends: Volume 1 (CD) 1, 2, 7, 29, 10, 14 OM Records
FUMIYA TANAKA aka KARAFUTO
1996 - 2000
Releases:
Karafuto (12") Torema Records
Individual Orchestra (2x12") Untitled Records
Individual Orchestra (CD) Ki/oon Records
Shadow (CD5") Ki/oon Records
Light Blue EP (10") Untitled Records
10inch Works (CD) Dream Machine
DJ Mix 1/2 (2xCD) Dream Machine
Light Gray EP (10") Untitled Records
Light Green EP (10") Untitled Records
Light Orange EP (10") Untitled Records
Light Pink EP (10") Untitled Records
Light White EP (10") Untitled Records
Remixes:
Now And Then-Years Of Lightning, Days Of Drums 1990-1997 (2xCD) Off Road (Karafuto Rem... Mercury
Cat's Cradle - Remix (CD) Feel Like Makin' (Kara... Ki/oon Records
Tracks Appear On:
Groove - The Compilation Volume 1 (2xCD) Funk Taxi Sony Techno (S3)
Abstruct Set 1 (CD) +++ Untitled Records
Groove - The Compilation Vol. 1 (4x12") Funk Taxi Sony Techno (S3)
Mix-Up Vol. 4 (CD) Funky Squad Sony Techno (S3)
International DJ Syndicate - Mix 3 (CD) Funky Squad React
DJ Mix 1/2 (2xCD) Untitled, Untitled, Un... Dream Machine
FUMIYA TANAKA v projektu HOODRUM
1996 – 1998
Sólo projekt
Releases:
Re-Edit (12") Untitled Records
Business Card (CD) Sony Music Entertainment (Japan)
Classics I (CD5") Sony Music Entertainment (Japan)
Hoodrum 01 (12") Sony Music Entertainment (Japan)
Classics II (CD5") Sony Music Entertainment (Japan)
Re-Edit (CD) Ki/oon Records
Tracks Appear On:
Pacific State (2xCD) Emotion Deviant Records
B2 (2xCD) How Jazz Is It? (Fila ... Twentythree
FUMIYA TANAKA v projektu LAST FRONT
1994.sólo projekt
Releases:
Green Tower (12") Torema Records
Chaos West (12") Torema Records
Joker (12") Torema Records
Tracks Appear On:
Pulseman (CD) Garaxy Gang Frogman Records
Pulseman EP (12") Galaxy Gang Frogman Records
FUMIYA TANAKA v projektu SPEAKER (s Akio Yamamoto aka Akio Milan Paak nebo Tarheel)
1995-1996
Techno
Releases:
Untitled EP (12") Torema Records
Untitled EP (12") Torema Records
Tracks Appear On:
Laboratoire Mix (6x12") Speaker (High Mix) React
Laboratoire Mix (2xCD) Speaker (High Mix) React
Laboratoire Mix (2xCD) Speaker (High Mix) Level 2
Právě nyní, v listopadu je tomu 11 let, co Fumiya Tanaka založil značku kvality, značku japonské techno kvality, značku Torema, první nezávislý ostrovní label a jako dárek ke křtu jí dal EP „Green Tower“.
Celý rok 1994 strávil Fumiya hraním po celém Japonsku, v ósackém klubu Rockets získal residenční noc Chaos West, v klubu Yellow v Tokyu na něj pravidelně chodili na akci Distortion a v zimě si jej vybrali legendární Denki Groove (projekt geniálních Masaru Taki a Takkyu Ishino http://www.denkigroove.com/ ) jako dvorního DJ na velice úspěšné turné po zemi vycházejícího slunce.
1995 začal vydáním prvního společného EP s kolegou Akio Milan Paakem (vždycky jsem si myslel, že Milan je evropské jméno) dali mu název „Speaker“.
Ve zbytku roku se stihl přestěhovat z Osaky do metropole Tokyo, aby tady během pěti měsíců vydal dvě mix CD („Abstract Set 1“ a „I am Not A DJ“) plus další dvě desky („Micro“ a „Four Tracks“) a založil značku Untitled Records, tomu se říká japonská pracovitost a disciplína.
Ani v následujícím roce Fumiya nepolevil z nasazeného tempa a tak světlo světa spatřil nový projekt Karafuto, stejnojmenná deska, dvě CD! Mini alba (Hoodrum (společně s A.M.Paakem) „Business Card“ a „Classics 1“), dále kultovní mix CD kompilace ze série „Mix-Up Volume 4“ (mixovaná živě v residenčním klubu Rockets) vydaná na gigantu Sony a dále události z nejvýznamnějších, tedy společné turné s Jeff Millsem a Steve Bicknellem po Evropě korunované novoročním setem v Londýně – pohádka :)
Konec residentur v Rockets a Yellow, turné s Derrick Mayem po Francii, vynikající narozeninová party labelu Torema v klubu Citta v rychlostí proslaveném městě Kawasaki a znovu (proč asi?) Silvestr v Londýně na Lost, ovšem před tím ještě EP „Midnight“ a jako Hoodrum další CD singl „Classics 2“ a hlavně debutní album „Unknown Possibility Vol. 1“, to je retrospektiva roku 1997 Fumiya Tanaky.
1998 je nabitý neskutečným množstvím aktivit, Fumiya vydává Hoodrum „Re-Edit“ (CD album remixů), fantastické EP „Move“ na Torema CD singl „Shadow“ jako Karafuto, se stejným projektem také album „Karafuto Presents Individual Orchestra“ , dva měsíce tráví v Evropě na turné, na narozeninové party Torema hrají Bicknell, Surgeon a Jay Denham, rozjíždí residenční noc Chaos v Tokyu a Osace, Silvestr opět v Evropě, tentokrát X-Club v Portugalsku.
Následuje uvolněnější 99 s novým EP „Player“ a „Light Blur“ jako Karafuto, již tradiční dvouměsíční turné po Evropě, narozky Torema se Steve Bicknellem a POZOR epochálními!!! Autechre – live a hádejte, kde zlomil rok … v Anglii, v Leedsu v klubu Orbit.
Je tady poslední rok před vstupem do nového milénia, Fumiya to rozjel rychlostí závodních motoru nejlepších japonských automobilek, v bleskovém sledu vydává „Individual Orchestra“ EP na Revirth, „Light Pink“ jako Karafuto, vzápětí „Light Green“, „Light Orange“, „Light White“ a CD „Ten Works“ následované druhým albem „Unknown Possibility Vol. 2“, narozeninami Torema se Steve Bicknellem a Thomasem Brinkmannem z Německa, dvouměsíčním Euro/Asijským turné a překvapivě Silvestrem stráveným doma v legendárním Liquid Room v Tokyu.
Jedenadvacáté století uvítal Tanaka japonskou verzí alba „Unknow Possibility Vol. 2“, EPčky „Drive“ a „Floor.People.Tension“, monstrózním úspěchem na největším japonském festivalu Fuji Rock Festival, narozeninovým mejdanem Torema s residentem S.Bicknellem a minimalistou Twerkem, účastí na dalším obřím festivalu Metamorphose, který se koná na úpatí dominanty Japonska, hory Fuji a hraním na velké party v hypermoderní (jak taky v Japonsku jinak) aréně v Jokohamě, Silvestr opět v Liquid Room.
Nejvyšším bodem roku 2002 je pro Tanaku, ale především pro všechny jeho příznivce dvoj CD mix kompilace „DJ Mix ½ (Mix.Sound.Space)“, která letos vyšla s dvouletým zpožděním i v Evropě. Několik navazujících mixů, geniálně provázaných, navzájem komunikujících skladeb, roztodivných producentů pracujících v rozmezí techno až ambient je důkazem špičkové hudební vyzrálosti Fumia Tanaky, kromě tohoto briliantu hraje Fumiya znovu na Metamorphose, zve do Japonska Ricardo Villalobose, k narozeninám Torema přeje Stewart Walker a Silvestr hraje poprvé jako Karafuto v Tokyu.
V následujících letech 2003 - 2004 se Fumiya Tanaka věnuje pochopitelně převážně Djingu, cestuje po Evropě, Asii, ve studiu připravuje materiál pro další album.
Na Orion Hall se představí poprvé, připadl na něj úkol z nejtěžších, uzavřít mimořádně vyvážený line up nejlepší akce konce roku 2004.
26.11.2004 vystoupí na 2.Stage Orion Hall Allstars v absolutní CZ premiéře geniální německý DJ a producent Oliver Hacke (Trapez/Traum) z Düsseldofru (shodou okolností i Hardfloor žijí v tomto městě), pověstný především originálním stylem plným přímočaré, silně funky a dynamické muziky, která je zároveň neobyčejně atmosférická, hluboká a fascinující.
Druhou premiérou druhého flooru bude live set slovenského producenta Milose, známějšího jako DJ Milosh, hlavní postava Leporelo skupiny z Bratislavy. Spolu s ním se na OH představí také DJ Superskank aka Skank taktéž z Leporelo. 32nd May, Aleph a Subsist doplní výčet účinkujících na 2. flooru Orion Hall Allstars.
Pevně věříme, že druhý floor s pěti DJs, dvěma premiérami včetně návštěvy významného zahraničního hosta bude odpovídající náhradou za nemilou zprávu, kterou jsem právě obdrželi od německé agentury Dynamix, sděluje nám, že Claude Young z důvodů změn v oblasti vízové politiky USA nebude schopen a tudíž nepřijede na Orion Hall Allstars. Současně s tímto vyjádřením jsme obdrželi také dopis Od Claude Younga s omluvou za toto politováníhodné nedopatření. Dopis v plné šíři jak v Angličtině, tak v Českém překladu zveřejníme níže.
Vše sdělujeme s předstihem a naprostou jistotou naší absolutní bezúhonnosti v této záležitosti, neradi bychom byli srovnávání se známými podvodníky, jejich metodami nečisté hry a nekalé soutěže obsahující falešnou reklamu, lži a pokroucené informace o nikdy nezabookovaných umělcích. Naštěstí se v případě Claude Younga nejedná o headlinera party a proto jsme si jisti, že koncept Orion Hall Allstars nebude vážněji narušen.
Všem zainteresovaným,
Přijměte prosím mou omluvu za neúčast na vaší akci.
Toto nedopatření nezavinila agentura Dynamix Booking.
Jsem občanem USA s legálním povolením ke stálému pobytu v Anglii.
Bohužel úřad Home Office (stará se o záležitosti imigrantů v Anglii) právě změnil proces obnovy víz pro přistěhovalce.Byl jsem vyzván k okamžité obnově víza a zároveň mi bylo doporučeno, abych zatím nevycestoval ze země.
Bylo mi sděleno, že kdybych vycestoval ze země s neobnoveným vízem, nemusel bych být vpuštěn zpět do Anglie.Nemám tedy jinou možnost než zůstat v Anglii a tuto záležitost si vyřídit.
Znovu doufám, že přijmete mou omluvu za tyto potíže.
Claude Young
Weitergeleitete Nachricht
Von: Claude Young
Datum: Tue, 20 Nov 2004 14:27:42 +0000 (GMT)
An: Alan (@dynamix)
Betreff: letter...
To all concerned,
Please accept my apology for not appearing at your
event.
This mishap was neither the fault of Dynamix Booking
and their representatives or myself.
I am a US citizen with legal residence status to live
permanently here in the UK.
Unfortunately the Home Office (the authority
responsible for immigration in the UK) changed the
residents visa renewal procedure recently. I was
informed that I was to renew my visa immediately and
was advised against travel.
I was told there was a possibility I would not be
allowed to return to the UK on my visa if i was to
leave without renewal. So i was left with no choice
but to remain in the Uk and settle the matter.
Again i hope you can accept our apology for the
inconvenience.
Claude Young
Je tady ovšem ještě jeden Ramon Zenker, ten který svou „jinou“ produkcí natřásá faldy holkám po světových diskotékách, bourá žebříčky hitparád a slušně zabezpečuje sebe i své blízké na hodně dlouho dopředu. Jeho jméno byste ovšem v souvislosti s komerční scénou hledali jen marně, kdybyste jej vyslovili před pravidelnými návštěvníky diskoték, asi by na vás jen nechápavě koukali, ale kdybyste řekli „znáš Bellini ?“, okamžitě by se jim rozzářila očka, v hlavě sepnul džubox, rozsvítilo se v oddělení s letopočtem 1997 a na talíř kolikrát tak nezbedného vnitřního gramofonku položila deska s názvem „Samba De Janeiro“, ano skutečně ta šílená letní perkusivní odrhovačka, kterou nepřetržitě hrála všechna rádia a dodnes se sem tam mihne v programu na veselou natečku naladěných rozhlasových stanic. I tohle umí Ramon Zenker, mistr rozmanitosti a mnoha žánrů, abychom byli přesní, na Bellini se s ním podílel a vlastně stále podílí jistý Gottfried Engels, spáchali takové pecky jako „Carnaval“ nebo „Me Gusta La Vida“. Dlužno říci, že Bellini není jediným komerčním projektem Ramona Zenkera, kufry CD ostřílených díza matadorů, jistě zdobí věci od Casper Klyne, U-People, Twin EQ, Tainted Two, Perplexer, Phenomania, LaVoix, Mega´Lo Mania a mnoho dalších.
Ramon Zenker stejně tak jako mnoho dalších, o kterých nebo spíše o jejichž bokovkách nemáme zdání, protože se skrývají za množstvím pseudonymů, jsou jasným důkazem žánrové pestrosti a navzájem se nevylučujících stylových chutích umělců, které máme rádi a jejichž hudbu posloucháme.
S jídlem roste chuť a tak jsem prodával a prodával až … mě zavřeli. Byl jsem ve vězení dva nekonečně dlouhé měsíce. Zrovna v době, kdy se zlomovému singlu Hardfloor "Acperience" začalo dařit všude na světě, sledoval jsem to skrz mříže. Do věznice mi přišel dopis od mojí holky z Anglie "Acperience je v anglických žebříčcích" a já to s ní ani s Ramonem nemohl oslavit. Navíc jsem kvůli dodatku, pro takové případy, v Německém zákoně musel strávit určitou dobu v armádě.
Teď jsem absolutně proti drogám, ta lekce mi fakt stačila. Dnes s odstupem času, jsem rád, že se to stalo, vzal jsem si z toho ponaučení. Zkuste to bez téhle zkušenosti, muzika je lepší."
Vydávají také jako: Da Damn Phreak Noize Phunk, Techno Trash
Podíleli se na projektech: Hardfloor feat. Phuture 303, Yello vs. Hardfloor
Hardfloor velmi brzy zaujali pozornost německého i zahraničního publika, zpočátku se presentovali jako DJs, později zúročili skvělé znalosti studiové práce na debutním 11-ti!! minutovém singlu „Accperience“, dnes již legendární nahrávka, nedílná součást každé kompletní sbírky klenotů světové taneční produkce. Bondzio/Zenkerův originální styl vystavěný na dlouhých, melodických nástupech a perkusivních breacích obohatil v průběhu let taneční hudbu o několik dokonalých klubových hymen, které navíc remixovali snad všichni významní světoví producenti.
Hardfloor zpočátku vydávali na Eye Q („Let da Bass go“, „Drugoverload“), většina produkce projektu ovšem spatřila světlo světa díky labelu Sven Vätha Harthouse.
V tvorbě se Hardfloor kromě silného tanečního materiálu zaměřili také na sofistikovaný mix hip-hopu, electra, breakbeatu, techna a post-acid house spolu s trip-hopem a inteligentní dance hudbou. Každé album Hardfloor „Respect“, „Home Run“, „All Targets Down“, „So What!“ obsahuje pestrou, vždy jinou a pokaždé maximálně kvalitní hudbu, prodchnutou společným zvukovým jmenovatelem a tím je vždy účelně použitý zvuk kultovních samplerů 909 a 303. „Posedlost“ charakteristickým zvukem těchto mašinek zavedla Hardfloor v srpnu 2000 až do továrny Roland v Hamamatsu v Japonsku.
Vysoko v seznamu úspěchů Hardfloor stojí remixy pro takové veličiny jako Mike Oldfield, The Shamen a Mory Kante, Oliver i Ramon vydávají také sólo na Jakpot, Serial Killers Haircut a No Respect.
http://www.hardfloor.de
Steve, Ty se hudbě věnuješ už hodně dlouho, mohl bys prosím popsat vývoj, kterým jsi prošel, než ses propracoval k současnému zvuku Tvé produkce a setů?
Moje hudba se vyvíjela a vyvíjí v mnoha směrech, je velmi těžké vypíchnout: tohle a tamto se změnilo. I já se samozřejmě měním, takže ty změny jdou ruku v ruce s mým osobním vývojem, dalo by se říci, že dnes je má hudba jaksi vyspělejší. Ovšem, tím nechci znevažovat nic z toho, co jsem udělal v minulosti, veškeré mé produkce ať už ty starší nebo současné jsou součástí mé osobnosti.
Myslím si, že mám docela dost široký hudební záběr. Vždycky jsem to tak cítil a doufám, že to tak navždy zůstane. V podstatě vše záleží na tom jakou mám momentálně náladu. Někdy otevírám dveře studia s jasnou představou, že udělám nový materiál jako Scorp a nakonec odcházím s electro EPčkem. Někdy jen tak experimentuji s vybavením ve studiu a vyjde z toho hodně tvrdé techno. Po pravdě řečeno, nijak se neomezuji na jeden druh hudby, líbí se mi toho spousta a nacházím se v celé řadě různých oblastí. Je tady však něco, co je společné pro všechny mé nahrávky a to je melodie a funk. Řekněme, že svůj talent a přízeň obracím vždy směrem k těmto elementům.
Moje DJ kariéra se vyvíjela v podstatě naprosto stejně jako ta producentská. Když mi bylo 12, koupil jsem si první desku, hned nato jsem začal s jednoduchými pokusy o úpravu oblíbených skladeb, střihal a spojoval jsem různé tracky, ke všemu jsem používal obyčejný magneťák. Djing přišel přirozenou cestou, z lásky k muzice. První vystoupení jsem absolvoval v patnácti. Tehdy jsem hrál disco, electro a dance music osmdesátých let. Jakmile nastoupila vlna house music, změnil jsem styl a tak jej měním v podstatě až dodnes. Měl jsem to štěstí, že Derrick May žil počátkem devadesátých let v Amsterdamu, takže jsem s ním strávil spoustu času a to mělo pochopitelně významný vliv na utváření mého stylu.
Největší vliv na mě měli Jimmy Jam, Terry Lewis, Arthur Baker, Mr. Fingers, Robert Hood (hrál na Orion Hall 2003), Joey Beltram, Derrick May, The Advent (hráli na Orion Hall), Jeff Mills a další. Dodnes hraji jejich desky, vypěstoval jsem si ovšem vlastní DJ styl. Mé sety se pohybují v rozmezí od barevného detroit techna přes hodně tvrdé techno až k deep technu.
Kdy jsi začal hrá pravidelně? Jakou muziku jsi tehdy hrál? Jak jsi se dostal k úplně první příležitosti předvést svůj úhel pohledu na muziku?
Příležitostně jsem hrával od roku 1984 do roku 1994, kdy se moje DJ kariéra začala rozvíjet podstatně rychleji, vlastně od počátku toho roku jsem hrál pravidelně (každý weekend). Řekl bych, že od té doby jsem profesionálním DJ a producentem.
Svůj pohled na muziku předvádím od prvního dne, co jsem na světě, jinak bych tady nebyl, ha ha. Pokud chceš mít své místo na techno mapě, musíš předvést, co dokážeš. Takže moje rada pro mladé producenty a DJ zní, nebojte se být jiní!
Myslím si, že Holandsko je naladěno spíše na lehkou, veselou a nenáročnou house a trance music vlnu, hraješ doma často?
Tak to bys byl asi hodně překvapený, v Holandsku je totiž techna docela dost. Ano souhlasím, trance a house scéna je hodně silná, ale nezapomeň, že gabber/hardcore vznikl v Rotterdamu. To je pěkná síla, nebo ne :)
Někde jsem slyšel, že v Holandsku chodí na parties každý víkend okolo jednoho milionu lidí. To je fakt slušné, když uvážíš, že máme něco málo kolem 15 milionů lidí. Jeden milion z toho se zajímá o techno, to je fakt významná část. Techno není nikde mocnější než trance a osobně si myslím, že ani být nemůže. Je totiž mnohem více underground a temné, člověk musí mít ten jedinečný smysl, aby byl schopen chápat tuhle muziku. Jsem se současnou situací spokojen. Každý týden jsou tady techno parties s line upy sestavenými z nejlepších světových DJs. Tak například, pravidelně máme obrovskou akci s názvem Awakenings, pořádáme ji 4 až pětkrát do roka, pokaždé příjde okolo 5000 lidí a festival Awakenings, který je jednou za rok, ten přitáhne vždycky až 15.000 lidí. A pozor, Awakenings je čistě techno akce!! Kromě toho, je tady mnoho techno parties v klubech po celém Holandsku a to každý víkend. Podle mého názoru má Holandsko a Španělsko momentálně nejsilnější techno scény v Evropě.
V Holandsku hraji docela hodně, je tady spousta zajímavých příležitostí, mám to příjemně vyvážené s hraním v zahraničí.
Co všechny Tvé přezdívky? Kdy jsi začal používat první z nich? Která to byla? Proč používáš tolik různých pseudonymů?
Už řadu let používám spoustu přezdívek. Tak například Ignacio je můj pseudonym pro klubové techno. Adverse Match zase najdeš jen na labelu Jericho. Už dlouho jsem nepoužil Sterac, s výjimkou remixu legendární skladby Avion Damon Wilda (právě vychází na značce Synewave Records), brzy to změním a Sterac vydá album na mém novém labelu Ion. Na trhu už je také pár nahrávek Sterac Electronics – to je moje electro tvář. Dreg mám pro hodně tvrdé techno, Prallel 9 zase pro dubby a minimal věci. Zkrátka chci ukázat, že produkuji různé druhy hudby a každý z nich representuje jiné jméno.
Jako úplně první jsem začal používat pseudonym Black Scorpion, bylo to v roce 1993. V horoskopu jsem totiž škorpion, takže si snadno můžete odvodit, odkud to jméno pochází :)
Kdy přesně jsi k DJ aktivitám přiřadil i producentskou činnost?
To bylo trochu jinak. Jak jsem řekl, od dvanácti jsem střihal a zase lepil tracky na magneťáku, v patnácti jsem poprvé vystupoval jako DJ. Tehdy jsem také vydal první skladbu, ale první skutečnou desku jsem vydal až v roce 1993. Paralelně s tím jsem hrál, takže tyhle dvě aktivity se vyvíjely spolu od úplného začátku.
Bereš produkci jako vyjádření sebe sama, svých pocitů?
Samozřejmě, ano, ale jen do určité míry. Chci říct, nálady a věci, které prožívám se odráží v mé hudbě. Lidem to moc nedávám najevo, ale ve skutečnosti jsem velmi citlivý člověk. Ventiluji to hudbou. Na druhou stranu, mám plnou hlavu muziky, tónů, zvuků, rytmů, takže pocity současně dokonale spolupracují s talentem a znalostmi hudby.
Kde bereš inspiraci pro tvorbu nové hudby?
To může být spousta různých věcí. Někdy čerpám ze starých desek ze sedmdesátých a osmdesátých let. Lidi to možná neslyší, ale spousta mých desek je inspirována právě zvukem singlů z let dávno minulých.
Nebo si třeba jen tak přehrávám nějaké melodie na klávesách a někdy z toho vznikne nová skladba.
Jindy mě zase zaujme zvuk ve filmu a nemusí to být zrovna melodie nebo hudba. Před lety jsem doma něco kopíroval a najednou mi učaroval zvuk kopírky, nahrál jsem ho na mikrofon a použil v jedné skladbě.
Zbytek vzniká prostě ve studiu, když si hraji s mašinkami a jednoduše z toho vyplyne hudba. Trpím nespavostí a často je to proto, že mou mysl zcela zaujme muzika, nemůžu pak usnout. Na DAT mám nespočet materiálu, který čeká na zaranžování, byla by z toho minimálně dvě alba a spousta singlů ...
Posloucháš doma elektronickou muziku? I když odpočíváš? Pokud ne, jakou hudbu si pouštíš?
Poslouchám, samozřejmě, doma si pouštím hodně elektronické muziky. Někdy poslouchám techno sety, jindy electro a taky spoustu experimentální hudby a ambient, disco z osmdesátých let ... V podstatě sjížídím cokoliv. Taky mám rád hudbu Michaela a Janet Jacksonových, Stinga, Madonnu, Shade a další. Jediné, co neposlouchám, je rock a heavy metal J
Máš hodně volného času? Chodíš se jen tak bavit na party, když máš volný víkend?
To se moc často nestává, v podstatě nemám volné víkendy. Snažím se ušetřit si alespoň jeden volný víkend měsíčně, abych mohl pracovat ve studiu, většinou se mi to ale nepodaří. Někdy, když za mnou do Holandska přijede kamarád, udělám si volno, ale nakonec to zase končí tím, že sedíme a zkoušíme ve studiu. Takže, abych odpověděl, ne nemám čas na chození do klubů. Najdou se výjimky jako třeba, když poblíž zavítá v rámci turné Kraftwerk, Jeff Mills a Laurent Garnier, ale to bylo naštěstí během pracovního týdne.
Vydáváš na několika značkách, preferuješ některé z nich? Pokud ano, proč?
Takže, vlastně nejvíc věcí vydávám na belgickém Music man, protože je to kvalitní značka a moje hudba se k ní hodí. S lidmi kolem Music Man je vždycky bezvadná spolupráce, dobře rozumí hudbě a jsou to profesionálnové. Stejní lidé se starají o moje značky Scorp a Ion. Někdy také vydávám u Chrise Liebinga (pod jménem Dreg), rád dělám pro Kanzleramt (label Heiko Lauxe) a Sino (Technasia). Pro ostatní labely mi nezbývá čas, to znamená, největší část mé produkce vychází prostřednictvím Music Man, Scorp a nově také Ion a Interpersonal//XP což je můj nový electro label.
Vydal jsi dvě mix CD kompilace (Emerging a In The Mix), dočkáme se někdy v budoucnu pokračování?
No jasně, tedy rád bych, ale zase je tady ten zatracený problém s časem. Plánuji udělat další techno mix, rád bych taky namíchal electro kompilaci a ještě jednu z klasik. Nemůžu říct kdy, ale určitě to mám v plánu.
Jaký je Tvůj názor na volné šíření mixů po internetu?
Proč ne? Vždyť je to parádní, umožnit lidem doma poslech kvalitní muziky. Co se týká mixů, jsem absolutně pro, ale stejně tak absolutně, jsem proti volnému šíření skladeb, způsobuje to mnoha umělcům, labelům a distribučním společnostem velké finanční potíže. Vím, že spoustě lidí zkrátka chybí peníze na nákup desek, zvlášť u mladých lidí je to svízel, v tom případě bych se klonil k možnosti stáhnout se hudbu z webových stránek, kde by se zaplatil symbolický poplatek 0,50 EURO za skladbu nebo tak nějak podobně, tím by v podstatě podporovali umělce, kteří tu muziku složili. Myslím si, že takhle bychom měli uvažovat všichni. Současná situace je dost špatná, v podstatě cokoliv se dá stáhnou zdarma, měli bychom se však probudit a zamyslet se nad tím, že hudba má svou cenu a lidi, kteří ji skládají také musejí z něčeho žít, aby mohli skládat další hudbu. Podle mého 0,50 EURO za track není moc a pomohlo by to rozhýbat věci správným směrem.
Sleduješ, popřípadě používáš nové DJ technologie jako Final Scratch, Efektory, Samplery a další vychytávky?
Ani moc ne. Pořád ještě jsem zamilovaný do vinylu a pochybuji, že by se to někdy změnilo. Snad jen jako doplněk ke hraní z vinylu, ale NIKDY bych nějakou technologií nenahradil samotné kouzlo klasického DJ setu! Chystám se k nákupu Final Scratche, ale jen pro domácí použití J Co se týká produkce, moje studio je komplet analogové. Vlastně nemám ani moderní počítač. Pořád ještě používám stařičký Atari. Podle mě má analogové vybavení mnohem teplejší a příjemnější zvuk než digitální. Na druhou stranu je hodně drahé a nová generace producentů si jej zřejmě nebude moci dovolit. Pak naprosto rozumím jejich volbě PC a odpovídajícího software. Já to mám zkrátka jinak. Když jsem začínal skládat muziku, nebyly ještě počítačové technologie na takové úrovni, aby se s nimi dala produkovat kvalitní hudba, investoval jsem spoustu času a peněz do analogů. Během let jsem postavil profesionální analogové studio, takže by pro mě nemělo smysl jít do digitálních technologií. Kromě toho, jsem vášnivým sběratelem starých, ratitních mašinek. Je to sice finančně a časově (těžko se shánějí) náročné, ale každá další do sbírky mě dělá nevýslovně šťastným.
Hodně cestuješ, hraní Tě vede od party k party po celém světě, všímáš si nějakého (jakéhokoliv) pokroku ve světě elektronické taneční muziky?
Rozhodně ano. Scéna šla během uplynulých dvou let neuvěřitelně dolů. Lidem chybí peníze na zábavu, nákup desek a tak podobně. Myslím, že techno scéna zažívala boom v období mezi lety 1998 až 2002, ale zároveň se současným ekonomickým propadem, trpí také techno. Neřekl bych, že je to až tak beznadějně špatné, na každý pád to vrátí techno zpět do undergroundu.
V určitých oblastech si také nejde nevšimnout jak narůstá popularita komerčních stylů. Ale to mi nevací. Nikdy jsem však nechtěl, aby se techno stalo součástí středního proudu. Má vize je, že následující roky budou pro techno ozdravné. Nastupující generace se o hudbu zajímá čím dál tím víc, a techno bude mít vždy silnou základnu oddaných příznivců.
Produkuješ a podle předešlých slov se chystáš vydat spoustu kvalitní hudby, co takhle Steve Rachmad – live? Mnoho producentů začalo hrát live sety (třeba s použitím technologie Ableton Live), neláká Tě to taky?
Nejsi první, kdo se mě na tohle ptá. Pokud budu hrát live, bude to analogový set, žádné digitální technologie! Problém je v tom, že připravit live set trvá skutečně hodně dlouho a já raději trávím čas vydáváním nové hudby. Ale nikdy neříkej nikdy, nebráním se myšlence na živé hraní, uvidíme časem. Udělal bych to rád, protože tak můžu jasně ukázat svůj talent a nápady, nelíbí se mi na tom jen ta časová zátěž, navíc to chce spoustu práce navíc spojené s cestováním a stavěním vybavení ná pódiu.
Hraješ pravidelně v nějakém klubu? Jsi někde residentem?
Pravidelně se vracím do mnoha klubů. Momentálně má agentura, která mě zastupuje, tedy Artifex Delphinus, dvakrát měsíčně residentní noc v klubu One v Madridu, takže mám jednu ze dvou nocí. Od počátku jsem také residentem největší holandské party Awakenings.
Viděl a zkoušel jsi už nový Technics CD přehrávač pro DJs, vypadá jako gramofon a vlastně se tak i chová, co na něj říkáš?
Bohužel, zatím jsem neměl možnost vyzkoušet si tuhle novinku, opravdu mě moc zajímá. Někdy totiž hraji dosud nevydané věci z CD, takže zprávy o téhle novince jsou pro mě rajskou hudbou.
Během roku a spousty cest po světě, zaujal Tě nějaký nový producent nebo DJ natolik, že bys ho doporučil k vystoupení na akci v ČR?
Jasně, potkal jsem mnoho zajímavých DJs. Několikrát jsem slyšel španělskou Djku Pelachu, je mimořádně dobrá. Určitě už u vás hrála. Další parádní Djka je Shinedoe z Holandska. Hraje groovy, funky Detroit techno. Právě vydala několik hodně zajímavých desek, jednou z nich je “Dillema” na 100% Pure, má nebývalý úspěch po celém světě, hrají ji DJs jako Sven Väth, Richie Hawtin a další. Baví mě taky Holanďan Dimi Angélis, vydávám mu nový materiál na Ion. Jeho prvotinu hrají Jeff Mills, Dave Clarke, Angel Molina a podobní umělci. Z těch známějších bych rád zmínil Joel Mulla ze Švédska a Petar Dundova/ Brother´s Yard live z Chorvatska nebo Heiko Lauxe z Německa a Charlese Sieglinga z Technasie. Zajímavých umělců je mnoho, každý má specifické kouzlo a originální způsoby ...
Proč by měli lidi přijít 26.11.2004 na Orion Hall?
Protože jim naservírujeme kvalitní muziku a připravíme vynikající party. Příležitostně hrávám v zemích východní Evropy a musím říct, že publikum je vždy fantastické. Rozumí hudbě a dává najevo nadšení. Jsem si jistý, že právě takoví lidé budou na Orion Hall. Taková atmosféra probouzí nostalgii za minulými lety.
Na Orion Hall budeš hrát spolu s Hardfloor – live, Carl Craigem, Claude Youngem a Fumiya Tanakou, je Ti některý ze jmenovaných hudebně hodně blízký, znáte se?
Ještě nikdy jsem neslyšel Fumiya Tanaku, moc se na něj těším. Hardfloor jsem taky zatím neslyšel, ale mám pár jejich desek. Taky jsem na ně moc zvědavý. Mým produkčním favoritem v line upu je rozhodně Carl Craig, jeho desky prakticky nevyndávám z kufru. DJ favoritem v line upu je pro mě Claude Young a to kvůli neuvěřitelným trikům, které předvádí.
Jaký máš názor na stále více festivalů a konferencí (Sónar, DEMF? Pop Comm, ...)? Zúčastňuješ se jich? Pokud ano, co Tě na nich zajímá?
Navštivil jsem některé ze jmenovaných, byl jsem na Sónaru, DEMF a Amsterdam Dance Event (ADE). Většinu jsem navštívil proto, že jsem tam hrál, na Sónar se ale vracím každým rokem, ikdyž tam nehraju. Je to totiž geniální příležitost, jak se potkat se spoustou lidí ze scény, užít si španělského sluníčka, party, odpočinout si, dát is parádní jídlo a tak J DEMF pro mě byla taky super zkušenost, jak jsem říkal značná část vlivu na mou hudbu pochází právě z Detroitu. Zažili jsme tam po úžasném denním programu několik dokonalých parties. Možná, že tam příští rok pojedu zas. V podstatě nenavštěvuji tyhle akce kvůli budování vztahů, o to se stará můj agent, jezdím tam proto, abych potkal přátele a užil si to.
Na co se mohou Tví příznivci těšit do konce roku 2004? Vydáš letos ještě něco?
Hlavně ať mě příjdou podpořit na Orion Hall, I Love Techno v Belgii a Extrema v Holandsku na Nový rok. Jinak se chystám na celou řadu klubových parties v Irsku, Španělsku, Holandsku, Belgii, Německu a dalších zemích. V lednu a únoru si beru dovolenou od hraní, chci strávit co možná nejvíc času ve studiu a dobít baterky po velmi náročném roce. Od března 2005 začínám zase hrát.
Co se týká nových desek, rád bych vydal electro EP “Atlantis” na Interpersonal//XP (nový label, který jsem už zmiňoval, distribuuje ho Rushhour Amsterdam). V lednu by měla vyjít nová deska Sterac a to na Ion. Právě teď vychází můj remix skladby Avion Damon Wilda. Začátkem příštího roku mi vyjde remix skladby Pacou a Angely Flame Autofokus. Je toho hodně. Rád bych dokončil nové album. Už je to přece jen dlouhá doba, co jsem vydal to poslední, nové je téměř hotové, je na něm však stále ještě co vylepšovat.
Chtěl bys poslat vzkaz lidem, kteří se na Tebe a ostatní příjdou 26.11. podívat do haly V na brněnském výstavišti?
Těším se, že uvidím hodně milovníků hudby a že spolu strávíme nezapomenutelnou noc. Je to vždy dokonalý pocit, když hraji ve vaší zemi a jsem si jistý, že čeští technaři předvedou smršť. Všem s pravověrnou duší: Zůstaňte věrni svým snům a dělejte vše pro to, aby byl náš svět lepším místem. Dám vám svou hudbu a ukážu mou vizi tohoto světa. Brzy nashle!
Tiësto - 13.11.2004 v Praze
Stigma – 16.11.2004 v Bratislavě
Sunrising – 19.11.2004 v Pardubicích
Stánek Orion Hall zde najdete v blízkosti přilehlých barů a stánků . Speciální cena lístku je 320,- Kč včetně poplatků . Pro sběratele a fanoušky Orion Hall budou na stánku plakáty , letáky a CDčka této akce . Těšíme se na Vás :o)
HARDFLOOR (Harthouse/GER)
Projekt Hardfloor založili v roce 1991 Oliver Bondzio a Ramon Zenker v německém Düsseldorfu. Bondzio/Zenkerův originální styl vystavěný na dlouhých, melodických nástupech a perkusivních breacích obohatil v průběhu let taneční hudbu o několik dokonalých klubových hymen, které navíc remixovali snad všichni významní světoví producenti. Hardfloor zpočátku vydávali na Eye Q, většina produkce projektu ovšem spatřila světlo světa díky labelu Sven Vätha Harthouse.
Každé album Hardfloor „Respect“, „Home Run“, „All Targets Down“, „So What!“ obsahuje pestrou, vždy jinou a pokaždé maximálně kvalitní hudbu, prodchnutou společným zvukovým jmenovatelem a tím je vždy účelně použitý zvuk kultovních samplerů 909 a 303. Vysoko v seznamu úspěchů Hardfloor stojí remixy pro takové veličiny jako Mike Oldfield, The Shamen a Mory Kante.
CARL CRAIG (Planet E/USA)
Carl Craig je klíčovou postavou Detroit techna. Skládá od přelomu devadesátých let, skrývá se za množstvím pseudonymů jako například BFC, Psyche, Paper Clip People, 69, Designer Music a Innerzone Orchestra. Carl Craig vede značku Planet E Communications, výjimečný, taneční label s fascinující diskografií.
DJ Carl Craig mistrně vládne technikou mixování, neuvěřitelnou schopností zmanipulovat, ovládnout a naprosto uchvátit publikum, je jedním z mála DJs, který si bez problému podmaní jakýkoliv klub nebo velkou party.
FUMIYA TANAKA (Torema/JAP)
Nejvýraznější osobnost japonské techno scény, geniální producent, skvělý DJ, majitel dvou labelů, organizátor věhlasných parties, pravidelný host nejlepších světových festivalů a akcí.
Založil Torema Records, první nezávislou taneční značku v Japonsku. Světu se hlasitě ozval mixem čtvrtého dílu série CD „Mix Up“. Dosud vydal řadu mistrovských singlů a dvě špičková alba.
CLAUDE YOUNG (Deta/USA)
Americký DJ/producent. Hudbě se věnuje od roku 1991, kdy začal vysílat na detroitské rádio stanici (WHYT). Hraje v klubech a na parties po celém světě, vydává u řady slavných labelů a remixuje nejlepším (Carl Craig, Kevin Saunderson, Random Noise Generation, …). Autorsky debutoval v roce 1992 jako Brother From Another Planet. Nyní nahrává pro holandský Djax-Up-Beats, Elypsia, na Axis Jeffa Millse a vlastní Deta. Claude Young patří právem k nejžádanějším techno Djům na světě.
STEVE RACHMAD (Music Man/NL)
Holandský top techno DJ/producent, ve světě elektronické taneční hudby proslavený unikátním groovy stylem plným impozantních melodií, funku a soulu. Pochází z Amsterdamu, od dvanácti let sbírá desky, od poloviny 80´ desky vydává.
V průběhu 90.let vydává Steve Rachmad mnoho úspěšných desek na značkách 100% Pure, Underwater, Fragiel, M-Plant, Tresor, atd. Ukrytý za množstvím pseudonymů skládá celou řadu výborných remixů pro významné umělce. Vrcholem Steveovy producentské kariéry je bezesporu album „Secret Life Of Machines“.
KAISER SOZE (G Productions/CZ)
Kaiser Soze hraje od roku 1994, začínal v legendárním olomouckém klubu Depo No.8. Je residentem největší české pravidelné indoor party Orion Hall, tvořil kmenové jádro vyhlášeného Lunar bookingu, v současné době je těsně před křtem G Booking Agency. Vystupuje v rámci klubových parties, velkých akcí a festivalů po celé republice a velmi často také v zahraničí.
NIKA 77 (Techno.cz)
Nika 77 se věnuje Djingu od roku 1997, patří mezi přední české představitele kvalitního techna. Představila se už ve většině nejznámějších klubů v Čechách i na Slovensku, vystupovala v Maďarsku, Německu, Rusku, Polsku, Belgii, Chorvatsku. Její sety jste mohli slyšet v různých rádiových a televizních programech o taneční hudbě.
Byla by věčná škoda nedozvědět se o DT trochu víc, nedokázat rozpoznat kdy začne znít skladba prapůvodně smontovaná v průmyslovém srdci Ameriky, ve městě značky Ford, automobilové metropoli s množstvím skladišť ideálních pro první techno parties s neopakovatelnou atmosférou extatické nálady objevitelů něčeho nepoznaného.
V polovině osmdesátých let studovali, hráli fotbal, chodili na pivo a různě se potkávali kámoši Kevin Saunderson, Derrick May, Eddie „Flashin“ Fowlkes a Juan Atkins, později se k nim přidali kluci Carl Craig, Blake Baxter, Claude Young a mnozí další. Tehdy ještě docela neznámá jména, ovšem s hvězdnou budoucností a především s potencionálem dokázat velké hudební věci. Jako většina jejich vrstevníků, chodili na diskotéky, balili holky, zkrátka bavili se jak to šlo a k tomu poslouchali černého rozhlasového DJ Charlese Johnsona známého jako Electrifying Mojo, ten bývá označován za absolutně duchovního, kmenového otce DT.
Spojovaly je debaty nad muzikou, líbila se jim ta soudobá, ale měli chuť ji posunout někam dál a tak se stalo, že ve svých vznikajících studiích začali míchat koktejl z dance music (Kraftwerk "Trans-Europe Express"(1977), Giorgio Moroder a Donna Sommer „I Feel Love“ 1975, ..), elektronické hudby obecně, tedy hudby, která dává přednost samplerům, syntezátorům, bicím modulům a počítačům před živými nástroji, disca, které mělo za sebou blyštivou dekádu (1970 – 1980) a stále tisíce příznivců po celém světě, electra, složeného z tolika chytlavých prvků od hip hopu, přes punkové postupy až po střední proud, kraut rocku, tedy směsi klasického rocku s elektronickými postupy, silné především v Německu, P-Funku, hudby kterou produkovali legendární skupiny Parliament a Funkadelic, novoromantismu, není snad nikdo, kdo by neznal hnutí, které v sobě spojilo pop music a módu, jehož hlavními hrdiny byli Depeche Mode a Culture Club, tohle všechno se pod rukama vizionářů z Motor City měnilo v přitažlivý novotvar poháněný sexy rytmem.
Detroit techno přišlo ve třech silných vlnách, tu první přihnali Juan Atkins Derrick May Kevin Saunderson, Eddie "Flashin'" Fowlkes, na druhé surfovali Carl Craig, the Underground Resistance crew, Drexciya, Kenny Larkin a třetí před sebou valili Moodymann (Kenny Dixon Jr), Theo Parrish a Terrence Parker.
Základními pilíři, jakýmisi učebnicemi stylu jsou CD a desky:
Derrick May "Innovator" (Network Records 1991)
Innerzone Orchestra (aka Carl Craig) "Programmed" (Mercury 1999)
Norma Jean Bell "Come Into My Room" (Peacefrog 2001)
Drexciya "Harnessed The Storm" (Tresor 2002)
Carl Craig "Abstract Funk Theory" (Obsessive 2001)
Kevin Saunderson "Faces and Phases" (Planet E 1997)
Vynikající, související články, které významně obohatí vaše znalosti v oblasti techna a detroit techna, najdete zde:
http://www.phinnweb.com/313ctr0/
http://www.pub.umich.edu/daily/1999/apr/04-01-99/arts/arts3.html
http://www.hyperreal.org/music/library/discogs/?M=D
http://www.phinnweb.com/links/artists/ur/
Nic by vám tak nemělo bránit vyrazit na nejkvalitnější podzimní masáž s přáteli. Kdo jiný vás dokáže tak pobavit jako pět hvězd Orion Hall, které za domácí scénu doplní stále populárnější Kaisersoze a Nika 77.
Více informací hledejte na www.orionhall.cz
Sety a tvorbu účinkujících můžete předem okusit díky streamovaným setům připraveným ve spolupráci s mp3.techno.cz
Sety by měly být k dispozici vždy po dobu jednoho týdne až do konání pětihvězdičkové techno party. Začít nemůžeme pochopitelně jinak než s nejzářivějším jménem v line-upu listopadové Orion Hall – dvojicí Hardfloor, jejíž mix je již v tuto chvíli na svém místě a tudíž k dispozici.
Hardfloor je bezpochyby jedním z nejpopulárnějších a nejrespektovanějších německých techno projektů. Založili ho v roce 1991 Oliver Bondzio a Ramon Zenker na tehdejší formující se elektronické scéně. Hned na prvním singlu s názvem Acperience se prezentovali pro ně charakteristickým acid zvukem a jejich 11timinutová jízda sklidila zasloužené ovace a okamžitě se stala klubovou hymnou.
Přestože Hardfloor za dobu své kariéry experimentovali s crossovery trip hopu, hip hopu, electra nebo breakbeatu jejich styl je tak jednoznačný a zároveň inovativní, že se slovo hardfloor začalo používat i pro druh hudby samotný (podobně jako například chemical beats podle Chemical Brothers). Jejich debutové album TB Resuscitation na značce Harthouse předznamenalo boom acid house a acid techna a rozmach zvuku slavné krabičky Roland TB-303. Zvuk Hardfloor následně prochází aktualizací a mutuje na albech Respect nebo Home Run.
Jedním z měřítek úspěšnosti je na techno scéně i remixerská kariéra. Harfloor si během ní pohráli se skladbami lidí jako Mike Dearborn, Depeche Mode, New Order, Mike Oldfield, Shamen, Steve Stoll, Sven Väth, Yello, a mnoha dalších.
Jedním z jeho alias je také Innerzone Orchestra, právě s tímto projektem vydal v roce 1992 milník „Bug in a Bassbin“, skladbu, která je do značné míry zodpovědná za hnutí Drum´n´Bass. Craig šéfuje značce Planet E Communications, výjimečnému, nevyhraněnému tanečnímu labelu, který vydává podobně eklektickou (různorodou) a futuristickou hudbu jako je ta jeho. Ukázkou geniality Carl Craiga je právě zmiňovaný Innerzone Orchestra, taneční projekt účelně přebudovaný na funkční jazz/techno combo v němž se rekrutují jazzoví skladatel/klávesista Craig Taborn, bývalý člen Arkestra Francisco Mora a Matt Chicone, v roce 1999 společně nahráli kultovní „Programmed“.
Díky deskám vydaným jako BFC, Psyche, Paper Clip People, 69, Designer Music a Innerzone Orchestra má Carl Craig více osobností než Sybila. Stejně tak, jak se snaží zmást mnoha jmény a podobami, je velmi snadno rozpoznatelný, protože jeho kompozice vždy obsahuje určitou, typickou „Craig-ovitost“. Hluboká vazba na soul a jazz, to vždy byly a jsou základní matrice craigovy hudby. I když Carl právě drtí parket skladbami jako je třeba klasika „Throw“, je tam vždycky něco bezelstného, něco co upozorní na detail, který odlišuje jeho hudbu od typického producenta. DJ Carl Craig mistrně vládne technikou, neuvěřitelnou schopností zmanipulovat, ovládnout a naprosto uchvátit publikum, je jedním z mála DJs, který si bez problému podmaní jakýkoliv klub nebo velkou party.
Vydává také jako:
69, BFC, Designer Music, Immortal Music, Paperclip People, Piece, Psyche, Shop, Urban Culture
Podílí se na projektech:
Carl Craig Vs. Johnny Blas, Detroit Experiment, The, Innerzone Orchestra, Tres Demented, Urban Tribe
Potěšte se pohledem na fotografie z proběhlých akcí, poslechněte si hvězdy Orion Hall Allstars, k tomu můžete zakousnout jejich profily, jako dezert si stáhněte video z poslední návštěvy Carla Coxe u nás. Jak vám stránky chutnaly nám pak můžete sdělit v diskuzním fóru.
Claude Young vyhlašuje na příští rok dovolenou
Zajímavou zprávou je, že Claude Young, jeden z hlavních účinkujících Orion Hall Allstars se dal nedávno slyšet, a vzápětí tuto informaci potvrdil i jeho mezinárodní booking, že si v následujícím roce vybírá zaslouženou dovolenou. Po hektickém období téměř každotýdenního hraní se chce během roku 2005 věnovat jiným aktivitám a projektům a to až do odvolání.
Orion Hall Allstars pro Vás tedy bude jedinečnou příležitostí vidět a hlavně slyšet jednoho z nejlepších světových DJ v České republice.
Nabídka mediální spolupráce
Připomínáme provozovatelům infoserverů, aby se s námi v případě zájmu spojili za účelem možné mediální spolupráce. Loga a informace můžete zasílat na adresu info@orionhall.cz.
Více na www.orionhall.cz
Právě mohutně rozjíždějící se stroj české techno scény produkoval řadu velkých i malých parties a tak si KS postupně zahrál v klubech a na ravech po celé zemi, pravidelně vystupoval jak v domovském Depu, tak v mnoha dalších klubech Radost FX v rámci Overthere, Roxy na akcích jako Mega a dalších, Barumba na vyhlášených Technox, hrál na kultovních Citadelách, Bassblasterech, nezapomenutelných Bluenation v Plzni, Supersonic Garage v Brně, zlínských... In The House a festivalech Mácháč, Summer Of Love, Cosmic Trip, Lucky People Centre, Open Air Fields, Hradhouse, Creamfields, BeeFree na Křižíkově fontáně nebo nultém ročníku hybernujícího festivalu Loop. KS absolvoval také řadu výrazných vystoupení v zahraničí, hrál pro slovinský Sub Sub Club, španělskému klubu One v Madridu, v Nově v Linzi a Cazinu a Tunnelu tamtéž, představil se ve vídeňském Flexu a Kashmiru v Budapešti, zahrál si na velkých akcích Atomage v Srbsku, Gazometer a Biosphere ve Vídni, zahajoval dokonce May Day v Maďarsku.
Během uplynulých 7 let byl Kaiser Soze residentem zmiňovaného Depo 9 (Olomouc), Radosti FX (Overthere - Praha), Barumby (Olomouc), klubu Crash (Praha), přerovského klubu Cyklon a největší české halové techno koference Orion Hall. Vloni se stal členem bookingu JPA.
Od roku 1999 pravidelně organizuje clubovou party sérii Vortex. Vortex začínal v brněnském klubu Sector v Jadran Park, později se přesunul do prostor komplexu Dominik na Šilingrově náměstí v centru Brna a zatím poslední se konal ve vynikajícím a dokonalém prostředí brněnské Flédy. Každý Vortex je originální, neopakovatelný a inovativní, klade maximální důraz na kvalitu umělců, zvuku, projekce a světel. Na jednotlivých Vortex parties se dosud představili: Max Duley, Steve Bicknell, Sutekh, Jacek Sienkiewicz, Eric Fischer, Safety Scissors, Magda a další zahraniční i domácí DJs a live acty ve většině případů v absolutní premiéře.
K dalším aktivitám KS patří činnost žurnalistická. Aktivně se podílel na tvorbě prvních čísel časopisu Bassline, pravidelně přispíval do (bohužel zaniklého) Rave Magazínu, psal pro komerční Show a alternativní Tribe, vystupoval v pořadu Clubbing na brněnském rádiu Krokodýl.
Momentálně se pečlivě věnuje bookingu a přípravám akcí Orion Hall, Mácháč a samozřejmě Vortex, připravuje křest silné a hlavně spolehlivé agentury G Booking.
15.10.2004 je posledním datumem, kdy máte možnost zakoupení nejlevnějších lístků na ORION HALL - ALL STARS a to za 290 Kč + poplatek. Od 16.10. jsou lístky v předprodejích již pouze za, ale i tak příjemných, 340 Kč + poplatek.
Jako bonus jsme pro vás připravili možnost zakoupení vstupenek přímo na všech čtyřech velkých parties, které se konají 15.10.2004 a to: Brno - Apokalypsa, Benešov - Electric Kingdom, Pardubice - Kamikaze Adventure a České Budějovice - Sexplosion. Na všech těchto kvalitně obsazených akcích máte opravdu tu poslední šanci k zakoupení vstupenky na ORION HALL - ALL STARS za nejlevnější cenu. Náš team najdete ve speciálním stánku Orion Hall na každé této akci. Lze zde zakoupit rovněž i lístky na pražskou party Tiësto. Pro nákup lístků doporučujeme rovněž využít online obchod na techno.cz, nebo od pondělka všechny kamenné předprodeje, jejichž seznam je na stránkách www.orionhall.cz a rovněž síť Ticketpro.
Pět světových techno top stars můžeš vidět a slyšet pohromadě na jedné párty již brzy:
ORION HALL - ALL STARS 26.11.2004, Brno BVV - Hardfloor, Carl Craig, Claude Young, Fumiya Tanaka, Steve Rachmad a naši Kaisersoze s Nika77.
Claude Young Jr. je bezesporu jedním z nejtalentovanějších a nejuznávanějších umělců světové taneční scény. Narodil se v červenci 1970 ve městě motorů a techna - Detroitu. Vyrůstal v prostředí nasyceném zvuky nejrůznějších hudebních stylů a to především díky otci Claude Youngovi, legendárnímu detroitskému rozhlasovému DJi a matce Janice, která pracovala v největší oblastní distribuci desek. Malý Claude měl záviděníhodný, neomezený přístup k nepřebernému množství nejrůznější muziky.
Náctiletý Young věnoval všechen volný čas DJingu na místní, komerční rádio stanici, zde se bezmezně zamiloval do elektronické taneční hudby. První krůčky od pouštění k vlastní tvorbě vedly Claudea k remixům skladeb respektovaných techno mistrů Jay Denhama, Kevin Saundersona, Random Noise Generation a mnoha dalších. V roce 1992 debutoval na 7th City Records spolu s letitým přítelem Daniel Bellem, pod pseudonymem Brother From Another Planet. Koncem roku 93 zlanařili Claudea šéfové labelů Dow a Utensil Records.
V polovině devadesátých let stál u zrodu Friction Records, který založili spolu s učitelem, nezištným pomocníkem v začátcích, Anthony Shake Shakirem. Jejich první společná deska "Begin EP" tvoří dnes neodmyslitelně tvrdé jádro každé pořádné techno sbírky. Rok 94 přinesl Claude Youngovi zajímavé smlouvy s holandským Djax-Up-Beats (spolupracují dodnes) a belgickým Elypsia Recordings, kde vydal (1997) první dlouhohrající album "Soft Thru". O kvalitách původní Youngovy hudby svědčí mimo jiné také fakt, že Claudea často oslovují klasikové stylu s žádostí o remixy, dosud vyhověl takovým legendám, jako např. Carl Craig, Random XS, Gary Numan, DJ Skull, Acid Junkies, Joey Beltram, Jacobs Optical Stairway, Rue East nebo Inner City (Kevin Saunderson). Claude Young dnes vlastní vynikající Deta Records (od roku 1999) a vydává na mnoha labelech jak v Evropě, tak v USA (Axis, MB Elektronics, ...).
Vynikající kompoziční a produkční schopnosti ovšem nejsou jedinými, talentem překypujícími vlastnostmi Claude Younga, fascinující přesností, obsahovou pestrostí, nadměrnou dávkou vytříbeného vkusu a citu pro ten pravý okamžik, získal raketovou rychlostí statut jednoho z nejžádanějších DJs na světě. Je residentem prestižních klubů Orbit (Leeds.UK) a VooDoo (Liverpool.UK), cestuje za hraním po celém světě. Milují ho v Japonsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku, Irsku, Španělsku, Itálii, Kanadě, Austrálii, Holandsku, Belgii a pochopitelně doma ve Spojených Státech.
Vydává také jako Brother From Another Planet, Claude Young Presents Twine, De-Yang Crew, Dub Street Posse, The, Golem Craft, Low Key, Project 625.
Vystupuje v projektech: Mijk Van Dijk & Claude Young, Missing Channel, Rhythm Formation, Santonio & Claude Young, Terrence Parker & Claude Young, Younger Than Park.
Více informací o prodejních místech najdete na www.orionhall.cz. Doporučujeme využít online předprodejí na www.rave.cz a www.techno.cz a rovněž síť www.ticketpro.cz.
Soutěže
V několika kolech Vás čekají na vybraných webech, rádiích a TV soutěže spojené s touto akcí o vstupenky, CD, trička a další hodnotné ceny. A opět Vás čeká čím dál více populárnější SMS soutěž. Tak pozorně sledujte a soutěžte, držíme palce :)
Web Orion Hall All Stars
Již spuštěn v základní verzi na www.orionhall.cz! Najdete zde jednotlivé profily vystupujících umělců, novinky které budou průběžně doplňovány, doplníme o sety DJ´s ke stažení, můžete si pokecat na foru, nebo zavzpomínat na minulé Orion Hall ve fotogalerii.
Hardfloor/(Harthouse/GER)
Napsali alby TB Resuscitation a především Respect zásadní kapitolu techno historie, neopakovatelným stylem posunuli vývoj elektronické hudby kupředu, jejich skladby remixovaly nejvýznamnější světoví producenti, na Orion Hall Allstars vystoupí v absolutní české premiéře.
Carl Craig/(Planet E/USA)
reprezentuje kolébku techna - Detroit, kde stál při zrodu taneční hudby jak ji známe dnes po boku lidí jako Derrick May, Juan Atkins nebo Kevin Saunderson. Je pověstný svou dokonalou všestranností. Claude Young/(Deta/USA) - je jedním z pokračovatelů cesty Detroit techna. Patří mezi nejznámější žáky u nás zbožňovaného Jeffa Millse. Proslul charakteristickým hip-hop trickovým stylem hraní, a návazně také počtem odrovnaných mixážních pultů.
Steve Rachmad/(Music Man/NL)
holandský top techno DJ/producent vládne unikátním groovy stylem plným impozantních melodií, funku a soulu, fascinujícími produkcemi pro belgický Music Man a řadou skvělých desek pod pseudonymy Scorp nebo Sterac. ¨
Fumiya Tanaka/(Torema/JAP)
Legenda japonské techno scény. Zakladatel Torema prvního nezávislého tanečního labelu v zemi vycházejícího slunce. DJ a producent, kterého uznává celý svět.
Line up doplní domácí Kaisersoze/G productions a slečna Nika77/Techno.cz
Orion Hall je party s jedinečnou atmosférou a tradicí. Kam zamíří Orion Hall Allstars?
Správně, mezi největší hvězdy současné techno scény.
Dream team ojedinělého večera vytvoří 26.listopadu v Brně pánové Oliver Bondzio a Ramon Zenker aka nestárnoucí legenda Hardfloor (GER), dále Carl Craig (USA), Fumiya Tanaka (JAP), Steve Rachmad (NL) a konečně Claude Young (USA).
Hardfloor napsali alby TB Resuscitation a především Respect zásadní kapitolu techno historie, neopakovatelným stylem posunuli vývoj elektronické hudby kupředu, jejich skladby remixovaly nejvýznamnější světoví producenti, na Orion Hall Allstars vystoupí v absolutní české premiéře.
Carl Craig reprezentuje kolébku techna - Detroit, kde stál při zrodu taneční hudby jak ji známe dnes po boku lidí jako Derrick May, Juan Atkins nebo Kevin Saunderson. Je pověstný svou dokonalou všestranností. U nás již vystupoval v rámci série Global Connection.
Druhý detroiťan v line-upu Claude Young je jedním z pokračovatelů cesty nastoupené výše jmenovanými umělci. Patří mezi nejznámější žáky u nás zbožňovaného Jeffa Millse. Proslul svým charakteristickým hip-hop trickovým stylem hraní, a návazně také počtem odrovnaných mixážních pultů.
Steve Rachmad Holandský top techno DJ/producent, známý unikátním groovy stylem plným impozantních melodií, funku a soulu, fascinujícími produkcemi pro světoznámý Music Man a řadou skvělých desek pod pseudonymy Scorp nebo Sterac.
A konečně Fumiya Tanaka, legenda japonské techno scény. Zakladatel prvního nezávislého tanečního labelu v zemi vycházejícího slunce. DJ a producent, kterého uznává celý svět. U nás se představil na party Citadela v minulém roce.