PARTYINFO
CITADELA DYNALON
Datum konání: |
15.02.2003 - sobota |
Místo konání: |
Brno - Boby Centrum |
DJs: |
Techno.cz stage (LSH) - 65D Mavericks live (UK), Paul Mac (UK), Dylan Drazen (USA), Marco Nastic (YU), Sven Hanke (DE), Hu (SK), Igor Pataky, Hubiss, Lucca Depo9.cz stage (LaGrotta) - Chriss (HU), Pappi (SK), Michaela Salačová (Miss ČR 2000, Depo9), Blond (Fabric), Rob Smile (Naif) Rave.cz stage (chill-out) - Richard Polson (UK), Artie, HaWran, 32ndmay |
Info: |
http://www.lunarproduction.cz... |
Popis: |
18. pokračování |
Kauza Míša Salačová
Už několik dní (týdnů) běží na mnoha chatech tanečních serverů diskuse o vystoupení Míši Salačové v rámci jedné z předních, domácích techno parties, Citadela. Co si o nové DJane a jejím uvedení na taneční scénu myslíš Ty?
Subsist
Celou situaci beru jako čistě marketingový tah. Nic víc. Někteří suše argumentují, že jí je upíráno hraní a že ji nikdo nepřeje. Myslím, že je to naprostý nesmysl. Zásadní problém vidím v tom, že nemá žádné skutečnosti. S gramofony se seznámila před čtyřmi měsíci a to nemůže stačit ani k tomu, aby předvedla něco obstojného.
Otázka je, jestli se od ní vůbec něco takového čeká. Je to těžké posuzovat, když jsem jí nikdy neslyšel, ale věřím tomu, že kdyby prošla alespoň malým vývojem (tedy hraní po menších akcích a nabírání zkušeností), tak ji spousta lidí vezme mnohem důstojněji. Ale to už by asi nebyla pro Citadelu tak zajímavá, že:) Otázka je, jestli jako celebrita má vůbec šanci takové fáze projít.
Im Cyber
"Salačovou jsem už slyšela a jednou jsem ji potkala, když nakupovala desky. V obou případech jí stál někdo za prdelí, což mluví samo za sebe. Ale ať si to užije, s tímhle přístupem ji to stejně za chvíli přestane bavit (nebo ona přestane bavit ostatní). Jinak komerční tah jak svině. A bulvár má aspoň o čem psát."
Daho
Dostatečně jsem se k tomuto tématu vyjadřoval na diskusním fóru na stránkách rave.cz, neva zopakujeme si to: Litoval jsem ji! Co si všechno bude muset vyslechnout, narážky, opovrhování, prostě nic moc hezkýho. Naučí se brát drogy (protože jinak nebude s potřebnejma lidma kamarádka), bude leckomu muset "podržet", aby si zahrála, bude muset ponocovat a jistě brzy se jí dostane podlomeného zdraví.
Všichni si na ni budou ukazovat jako na trapnou loutku a kašpara, ze kterýho je osobně mně na blití! No, fajn se ale budou mit promotéři. Vyrejžujou na ní prachy a pak ji kopnou do prdele. Všichni, kteří si ji budou předcházet tak budou dělat jen kvůli jejímu xichtu, ale její uměleckou úrovní budou hluboce opovrhovat.
Bude to dost povrchní vztah, mistrině samotné a jejich obdivovatelů. Neměla by se
lépe, kdyby vystavovala svůj zmalovanej xicht a plavky nadrženejm dědkům, který si kupujou Spy? Osobně mi nejde vůbec o tu trapnou komedii, ale mrzí mě, jak ji berou některá média, v jejichž čele stojí časopis Rave.cz!
Dan Kafka
Můj vztah k Salačové je poměrně ambivalentní (teda nevím, co si mám myslet). Na jedné straně mi vadí to, že jen kvůli svému jménu a vizáži má vstup na scénu v porovnání se snaživými a pilnými mladými DJi mnohem snazší (vždyť Míša už půl roku na gramce trénuje :), nicméně na druhou stranu to je i její handicap. Všichni si její dílko poslechnou a zkritizují a popravdě řečeno bych na jejím místě být nechtěl. Nicméně nechme čas, ať ukáže, jak to Míše jako DJce jde a v duchu si
můžeme něco brblat o ztrátě ideálů, zneužití reklamou a komercionalizaci scény :)
Kaix
Myslím si, že nasadit miss na Citadelu je skvělá kulišárna, která namíchne ortodoxní technaře a těm ostatním je to vpostatě jedno jako mě :)
Line-up a poslední informace
Už několik dní (týdnů) běží na mnoha chatech tanečních serverů diskuse o vystoupení Míši Salačové v rámci jedné z předních, domácích techno parties, Citadela. Co si o nové DJane a jejím uvedení na taneční scénu myslíš Ty?
Subsist
Celou situaci beru jako čistě marketingový tah. Nic víc. Někteří suše argumentují, že jí je upíráno hraní a že ji nikdo nepřeje. Myslím, že je to naprostý nesmysl. Zásadní problém vidím v tom, že nemá žádné skutečnosti. S gramofony se seznámila před čtyřmi měsíci a to nemůže stačit ani k tomu, aby předvedla něco obstojného.
Otázka je, jestli se od ní vůbec něco takového čeká. Je to těžké posuzovat, když jsem jí nikdy neslyšel, ale věřím tomu, že kdyby prošla alespoň malým vývojem (tedy hraní po menších akcích a nabírání zkušeností), tak ji spousta lidí vezme mnohem důstojněji. Ale to už by asi nebyla pro Citadelu tak zajímavá, že:) Otázka je, jestli jako celebrita má vůbec šanci takové fáze projít.
Im Cyber
"Salačovou jsem už slyšela a jednou jsem ji potkala, když nakupovala desky. V obou případech jí stál někdo za prdelí, což mluví samo za sebe. Ale ať si to užije, s tímhle přístupem ji to stejně za chvíli přestane bavit (nebo ona přestane bavit ostatní). Jinak komerční tah jak svině. A bulvár má aspoň o čem psát."
Daho
Dostatečně jsem se k tomuto tématu vyjadřoval na diskusním fóru na stránkách rave.cz, neva zopakujeme si to: Litoval jsem ji! Co si všechno bude muset vyslechnout, narážky, opovrhování, prostě nic moc hezkýho. Naučí se brát drogy (protože jinak nebude s potřebnejma lidma kamarádka), bude leckomu muset "podržet", aby si zahrála, bude muset ponocovat a jistě brzy se jí dostane podlomeného zdraví.
Všichni si na ni budou ukazovat jako na trapnou loutku a kašpara, ze kterýho je osobně mně na blití! No, fajn se ale budou mit promotéři. Vyrejžujou na ní prachy a pak ji kopnou do prdele. Všichni, kteří si ji budou předcházet tak budou dělat jen kvůli jejímu xichtu, ale její uměleckou úrovní budou hluboce opovrhovat.
Bude to dost povrchní vztah, mistrině samotné a jejich obdivovatelů. Neměla by se
lépe, kdyby vystavovala svůj zmalovanej xicht a plavky nadrženejm dědkům, který si kupujou Spy? Osobně mi nejde vůbec o tu trapnou komedii, ale mrzí mě, jak ji berou některá média, v jejichž čele stojí časopis Rave.cz!
Dan Kafka
Můj vztah k Salačové je poměrně ambivalentní (teda nevím, co si mám myslet). Na jedné straně mi vadí to, že jen kvůli svému jménu a vizáži má vstup na scénu v porovnání se snaživými a pilnými mladými DJi mnohem snazší (vždyť Míša už půl roku na gramce trénuje :), nicméně na druhou stranu to je i její handicap. Všichni si její dílko poslechnou a zkritizují a popravdě řečeno bych na jejím místě být nechtěl. Nicméně nechme čas, ať ukáže, jak to Míše jako DJce jde a v duchu si
můžeme něco brblat o ztrátě ideálů, zneužití reklamou a komercionalizaci scény :)
Kaix
Myslím si, že nasadit miss na Citadelu je skvělá kulišárna, která namíchne ortodoxní technaře a těm ostatním je to vpostatě jedno jako mě :)
Line-up a poslední informace
Main stage:
20:00 Sven Hanke
21:30 Lucca
23:00 Hubiss
00:00 Marco Nastic
01:30 Paul Mac
02:30 65D Maverics
03:30 Dylan Drazen
05:00 Igor Pataky
06:00 Hu
Depo9 La Grotta:
22:00 Michaela Salačová
23:30 Pappi
01:00 Chriss
03:00 Blond a Martin Gredner
06:00 Rob Smile
Přehlídka Diffusion ve 23:00 a Waterworld show ve 00:00.
Dále chceme upozornit že vstup pro předprodej a VIP je od Roller skatingu a prodej na místě od hotelu Boby. Viz schématko na www.lunarproduction.cz.
Rozhovor s DJem Svenem Hanke
Line-up a poslední informace k Citadele.
20:00 Sven Hanke
21:30 Lucca
23:00 Hubiss
00:00 Marco Nastic
01:30 Paul Mac
02:30 65D Maverics
03:30 Dylan Drazen
05:00 Igor Pataky
06:00 Hu
Depo9 La Grotta:
22:00 Michaela Salačová
23:30 Pappi
01:00 Chriss
03:00 Blond a Martin Gredner
06:00 Rob Smile
Přehlídka Diffusion ve 23:00 a Waterworld show ve 00:00.
Dále chceme upozornit že vstup pro předprodej a VIP je od Roller skatingu a prodej na místě od hotelu Boby. Viz schématko na www.lunarproduction.cz.
Rozhovor s DJem Svenem Hanke
Obligátní otázka, kdy jsi začal poslouchat elektronickou hudbu?
Začátkem devadesátých let, když jsem se prvně setkal s produkcí The KLF, The Shamen a podobně znějící hudbou.
Cos poslouchal před tím?
Hudbu jsem začal pravidelně poslouchat ve třinácti. V podstatě jsem se přímo kontaktoval s „Rave“ soundem, který byl tehdy značně populární. Před tím jsem poslouchal kapely typu Depeche Mode nebo U2.
Kdy sis poprvé vyzkoušel hraní z gramofonů?
První gramofony jsem si koupil v roce 1995 a od té doby jsem otrokem kouzla 1210.
Hraješ výhradně techno a to od počátku, nebo jsi prošel určitým stylovým vývojem a věnoval ses stylům jako house, trance?
Stále hraji techno. Techno je mým způsobem života. Jen doma někdy poslouchám ambient.
Vzpomeneš si na svou první party?
Jasně, byla to narozeninová party v mém rodném městě.
Jsi teď residentem nějakého klubu?
Jsem residentme klubu Xtreme v Riese a to od otevření klubu. Už u nás hrálo několik DJs z Česka, například Ginger, Daho, Celis a další.
Jaký byl rok 2002 pro Svena Hanke?
Uplynulý rok pro mne byl velmi úspěšný, a to zejména v muzice, hrál jsem například na „Turntable-days“, což je akce organizovaná rozhlasovou stanicí „Sputnik“, party se odehrává v terminálu Lipského letiště, celá se přenáší po internetu.
Na druhé straně jsem prožil také nepříjemné dny související se srpnovými záplavami. Nikdy na ty dny nezapomenu, protože dům mých rodičů stojí nedaleko břehu Labe, byl 1,5 metru pod hladinou. Nezapomínejme „My přírodu potřebujeme, ona nás ne! Záplavy byly pouze první varování!“
Jak jsi na tom s vlastní produkcí?
Zajímám se o to, ale jsem hrozně líný. Někteří z mých přátel již pilně pracují na svých věcech, jejich hudbu by šlo nejspíš nejlépe zařadit do stylu minimal-techno. Já mám na všechno dost prostoru a času.
Tohle nebude Tvé první vystoupení u nás, jak hodnotíš parties v Česku, co říkáš na publikum?
Bude to mé první vystoupení u vás, všechny akce na kterých jsem před tím hrál, jsem si moc užil, lidé se skvěle bavili, atmosféra vašich akcí se s tou na německých nedá srovnávat. U nás se chodí na parties předvádět nové oblečení, pít nejnovější koktejly. Specialitou českých parties je, že různí lidé se sjednotí na parketu v jedno velké publikum, nikdo nestojí stranou, všichni utvářejí party. Neuvěřitelné!
Chtěl bys něco vzkázat lide, kteří se na Tebe přijdou podívat na Citadelu?
Publikum je nejdůležitějším faktorem každé party, doufám že si lidé užijí mou hudbu a prožijeme společně hezké chvíle. Uvidíme se již brzy v Brně!
Rozhovor s DJkou Luccou
Rozhovor s DJem Svenem hanek k Citadele, která se koná již tuto sobotu.
Začátkem devadesátých let, když jsem se prvně setkal s produkcí The KLF, The Shamen a podobně znějící hudbou.
Cos poslouchal před tím?
Hudbu jsem začal pravidelně poslouchat ve třinácti. V podstatě jsem se přímo kontaktoval s „Rave“ soundem, který byl tehdy značně populární. Před tím jsem poslouchal kapely typu Depeche Mode nebo U2.
Kdy sis poprvé vyzkoušel hraní z gramofonů?
První gramofony jsem si koupil v roce 1995 a od té doby jsem otrokem kouzla 1210.
Hraješ výhradně techno a to od počátku, nebo jsi prošel určitým stylovým vývojem a věnoval ses stylům jako house, trance?
Stále hraji techno. Techno je mým způsobem života. Jen doma někdy poslouchám ambient.
Vzpomeneš si na svou první party?
Jasně, byla to narozeninová party v mém rodném městě.
Jsi teď residentem nějakého klubu?
Jsem residentme klubu Xtreme v Riese a to od otevření klubu. Už u nás hrálo několik DJs z Česka, například Ginger, Daho, Celis a další.
Jaký byl rok 2002 pro Svena Hanke?
Uplynulý rok pro mne byl velmi úspěšný, a to zejména v muzice, hrál jsem například na „Turntable-days“, což je akce organizovaná rozhlasovou stanicí „Sputnik“, party se odehrává v terminálu Lipského letiště, celá se přenáší po internetu.
Na druhé straně jsem prožil také nepříjemné dny související se srpnovými záplavami. Nikdy na ty dny nezapomenu, protože dům mých rodičů stojí nedaleko břehu Labe, byl 1,5 metru pod hladinou. Nezapomínejme „My přírodu potřebujeme, ona nás ne! Záplavy byly pouze první varování!“
Jak jsi na tom s vlastní produkcí?
Zajímám se o to, ale jsem hrozně líný. Někteří z mých přátel již pilně pracují na svých věcech, jejich hudbu by šlo nejspíš nejlépe zařadit do stylu minimal-techno. Já mám na všechno dost prostoru a času.
Tohle nebude Tvé první vystoupení u nás, jak hodnotíš parties v Česku, co říkáš na publikum?
Bude to mé první vystoupení u vás, všechny akce na kterých jsem před tím hrál, jsem si moc užil, lidé se skvěle bavili, atmosféra vašich akcí se s tou na německých nedá srovnávat. U nás se chodí na parties předvádět nové oblečení, pít nejnovější koktejly. Specialitou českých parties je, že různí lidé se sjednotí na parketu v jedno velké publikum, nikdo nestojí stranou, všichni utvářejí party. Neuvěřitelné!
Chtěl bys něco vzkázat lide, kteří se na Tebe přijdou podívat na Citadelu?
Publikum je nejdůležitějším faktorem každé party, doufám že si lidé užijí mou hudbu a prožijeme společně hezké chvíle. Uvidíme se již brzy v Brně!
Rozhovor s DJkou Luccou
Pokud vím, jsi nově členkou jistého zahraničního bookingu, prozradíš o tom něco?
Jsem členkou Hybernia Bookingu, to je docela velká agentura v jižním Španělsku, dále
jsem v nabídce švédské agentury Milk Management a rakouské Infrontmusic.
Kde v zahraničí jsi teď v poslední době hrála? Po návratu z Kolumbie, bylo něco do té míry zajímavé, aby to zastínilo zážitky z Jižní Ameriky?
Na podzim a v zimě mě nejvíce nadchlo hraní na Danube Rave v Linzi a Silvestr ve Fabricu. Obě akce měly podobnou luxusně -dekadentní atmosféru a patřily k těm několika málo okamžikům ve vesmíru, ve kterých cítíš, že se zastavil čas a že je vše naprosto perfektní.
Zdá se mi, že jsi docela přitvrdila, máme tady novou techno DJku, nebo je to momentální stav a v budoucnu se chceš nadále držet house-tech a tech-house a house a však víš.
Nedělím hudbu na tech-house a techno, v současné době mám "Neapolské" období a jsem naprosto okouzlena tímto zvukem italským producentů Marco Caroly,Gaetana Parisia, Rina Cerrone, Danila Vigorita, Davida Squillace, Markantonia atd.
Každopádně (a to od začátku) patříš k mým nejoblíbenějším domácím DJek, cit pro muziku je u Tebe evidentní, jak to bude s produkcí, co?
Pracuji na vlastní tvorbě velice intenzivně. Spolupracuji v současné době se dvěma zvukovými inženýry. Nechte se překvapit.
Všichni teď mluví o jisté slečně, která patří mezi nejkrásnější Češky a nedávno začala škádlit potenciometry Technicsů, tak jak je u nás zvykem, všichni na ní hledají jen to nejhorší, zkrátka nejraději by ji sejmuli. Co si o celé té kauze myslíš?
Je to chytrá propagace Citadely. Na Míšu nemám žádný názor, myslím však, že to zvládne, pokud usilovně cvičí 2 měsíce. Takové ty vyšší jinotaje setu, vlastní zvuk však získá až po letech živého hraní, to se naučit doma nedá. Tedy jestli má talent. Jsou DJs, kteří hrají 8 let a přesto tam ten příběh chybí.
Vydala jsi několik zajímavých CD mix kompilací, chystáš teď nějakou další?
Ano, bude zde snad CD Sound Of Hradhouse v létě jako příloha časopisu Xmag.
Jsi jednou z nejžádanějších domácích DJane, takže už máš jistý přehled a nadhled, co si užíváš víc, dobrou klubovku, nebo velký rave?
To se nedá takto říci, mám ráda hraní na kvalitních megaparties a na kvalitních klubovkách. Existují totiž, jak jistě víš, i marné megaparty a marné klubovky.
Brzy se v tanečních periodicích objeví výsledky anket za uplynulý rok, čekáš na ně netrpělivě, nebo je Ti to úplně jedno?
Já na to moc nemám čas, jelikož se teď soustředím hlavně na svoji desku a hraní v cizině. Ty ankety u nás stejně dopadají tak, že vyhraje ten jehož agentura platí větší inzerci nebo ten, kdo má za sebou časopis. Je to hra na sponzory a boj o moc, radím clubberům aby to nebrali vážně.
Nedávno jsem četl rozhovor, který jsi poskytla Rave.cz magazínu, byl hodně vtipný, jak to máš s rozhovory (já je třeba nesnáším)? Jako slečna jistě poutáš pozornost spousty žurnalistů, ptají se Tě vesměs na stejné věci, někdy toho musí být fakt dost, jak to rozcházíš?
Každý DJ potřebuje publicitu a tudíž rozhovory. Myslím, že pokud to pojmeš trošku jako srandu, je vyhráno.
Tohle bude Tvé první hraní na Citadele, kultovní brněnské techno party, bereš to jako další, normální, všední(zase budu hrát pro smažky), nezajímavé možná už nudné hraní?? Nebo si nějakým způsobem uvědomuješ, že vystoupíš v rámci živé legendy?
Já se na Citadelu těším, ale slovo "legenda" nemám ráda. Je to prostě suprová akce.
Co budeš hrát techno, funky, tech-house, house-tech nebo něco jiného?
Budu hrát volněji, tak abych people neusekala hned na začátku, chci vytvořit těm po mě dobrou atmosféru a to musíš dělat s citem. Na konec setu mě Nikola poprosil o zahrání nějakých tracků k módní přehlídce, i na to se těším, bude to sranda. Bohužel pak musím ihned odjet na další vystoupení, které mám tu noc - a to až v Linzi.
Rozhovor s Paulem Macem
Rozhovor s DJkou Luccou k Citadele, která proběhne již tuto sobotu v brněnském Boby Centru.
Jsem členkou Hybernia Bookingu, to je docela velká agentura v jižním Španělsku, dále
jsem v nabídce švédské agentury Milk Management a rakouské Infrontmusic.
Kde v zahraničí jsi teď v poslední době hrála? Po návratu z Kolumbie, bylo něco do té míry zajímavé, aby to zastínilo zážitky z Jižní Ameriky?
Na podzim a v zimě mě nejvíce nadchlo hraní na Danube Rave v Linzi a Silvestr ve Fabricu. Obě akce měly podobnou luxusně -dekadentní atmosféru a patřily k těm několika málo okamžikům ve vesmíru, ve kterých cítíš, že se zastavil čas a že je vše naprosto perfektní.
Zdá se mi, že jsi docela přitvrdila, máme tady novou techno DJku, nebo je to momentální stav a v budoucnu se chceš nadále držet house-tech a tech-house a house a však víš.
Nedělím hudbu na tech-house a techno, v současné době mám "Neapolské" období a jsem naprosto okouzlena tímto zvukem italským producentů Marco Caroly,Gaetana Parisia, Rina Cerrone, Danila Vigorita, Davida Squillace, Markantonia atd.
Každopádně (a to od začátku) patříš k mým nejoblíbenějším domácím DJek, cit pro muziku je u Tebe evidentní, jak to bude s produkcí, co?
Pracuji na vlastní tvorbě velice intenzivně. Spolupracuji v současné době se dvěma zvukovými inženýry. Nechte se překvapit.
Všichni teď mluví o jisté slečně, která patří mezi nejkrásnější Češky a nedávno začala škádlit potenciometry Technicsů, tak jak je u nás zvykem, všichni na ní hledají jen to nejhorší, zkrátka nejraději by ji sejmuli. Co si o celé té kauze myslíš?
Je to chytrá propagace Citadely. Na Míšu nemám žádný názor, myslím však, že to zvládne, pokud usilovně cvičí 2 měsíce. Takové ty vyšší jinotaje setu, vlastní zvuk však získá až po letech živého hraní, to se naučit doma nedá. Tedy jestli má talent. Jsou DJs, kteří hrají 8 let a přesto tam ten příběh chybí.
Vydala jsi několik zajímavých CD mix kompilací, chystáš teď nějakou další?
Ano, bude zde snad CD Sound Of Hradhouse v létě jako příloha časopisu Xmag.
Jsi jednou z nejžádanějších domácích DJane, takže už máš jistý přehled a nadhled, co si užíváš víc, dobrou klubovku, nebo velký rave?
To se nedá takto říci, mám ráda hraní na kvalitních megaparties a na kvalitních klubovkách. Existují totiž, jak jistě víš, i marné megaparty a marné klubovky.
Brzy se v tanečních periodicích objeví výsledky anket za uplynulý rok, čekáš na ně netrpělivě, nebo je Ti to úplně jedno?
Já na to moc nemám čas, jelikož se teď soustředím hlavně na svoji desku a hraní v cizině. Ty ankety u nás stejně dopadají tak, že vyhraje ten jehož agentura platí větší inzerci nebo ten, kdo má za sebou časopis. Je to hra na sponzory a boj o moc, radím clubberům aby to nebrali vážně.
Nedávno jsem četl rozhovor, který jsi poskytla Rave.cz magazínu, byl hodně vtipný, jak to máš s rozhovory (já je třeba nesnáším)? Jako slečna jistě poutáš pozornost spousty žurnalistů, ptají se Tě vesměs na stejné věci, někdy toho musí být fakt dost, jak to rozcházíš?
Každý DJ potřebuje publicitu a tudíž rozhovory. Myslím, že pokud to pojmeš trošku jako srandu, je vyhráno.
Tohle bude Tvé první hraní na Citadele, kultovní brněnské techno party, bereš to jako další, normální, všední(zase budu hrát pro smažky), nezajímavé možná už nudné hraní?? Nebo si nějakým způsobem uvědomuješ, že vystoupíš v rámci živé legendy?
Já se na Citadelu těším, ale slovo "legenda" nemám ráda. Je to prostě suprová akce.
Co budeš hrát techno, funky, tech-house, house-tech nebo něco jiného?
Budu hrát volněji, tak abych people neusekala hned na začátku, chci vytvořit těm po mě dobrou atmosféru a to musíš dělat s citem. Na konec setu mě Nikola poprosil o zahrání nějakých tracků k módní přehlídce, i na to se těším, bude to sranda. Bohužel pak musím ihned odjet na další vystoupení, které mám tu noc - a to až v Linzi.
Rozhovor s Paulem Macem
Kdysi jsi byl hip hop DJ, jak dlouho ses tomuhle stylu věnoval?
Hip hop jsem hrál asi tak dva nebo tři roky od 1986.
Co Tě odvedlo od hip hopu k house a technu?
Tehdy v letech 88 – 89 hip hop tak trochu stagnoval a house s technem zněly tak čerstvě a odlišně.
Kdy jsi začal hrát z gramofonů? Slyšel jsem, že teď používáš 3 gramofony, kdy jsi začal s touhle technikou a proč?
Ze tří hraji zhruba rok a půl, přináší to další, kreativní prvek do způsobu hraní, můžeš dělat věci, které se dvěma zkrátka nejdou.
Citadela nebude Tvým prvním vystoupením u nás, jaké máš zkušenosti s českými clubbery a taneční scénou vůbec?
Vždy se mi u vás moc líbilo, všichni jsou silně zapálení pro muziku, mnohem více než v Anglii.
Donesly se k Tobě nějaké zprávy o naší zemi a scéně ještě před první návštěvou České republiky?
Jasně, mluvil jsem s několika anglickými DJs a všichni svorně vyprávěli jak se jim u vás líbilo. ČR je pro anglické DJs velmi populární země.
Produkuješ pro několik labelů, které to jsou? Dostal jsi v poslední době nějaké nové nabídky od značek, pro které jsi před tím nedělal?
Když do toho započtu i umělce a značky pro které jsem remixoval, jsou to: Stimulus, C-Sice, Primate, Primevil, Primary, Theory, Ingoma, Native, Mosaic, Combust, Ongaku, Phont, Cetron, Sheep, Pure Plastic, Bio, Devil´s Choice, Skunkworks, Surface, Fracture, Fragmented, Bush, Not Guilty, Immigrant, Product, Wet Musik a Symbolism. Myslím, že by to měly být všechny J Co se týká těch nových nabídek, tak zatím nic nechystám, v budoucnu bych rád spolupracoval se třemi nebo čtyřmi lidmi, zkrátka s těmi s nimiž mě spolupráce baví.
Jsi v současné době residentem nějakého klubu?
Momentálně ne. Britská techno scéna je v zoufalém stavu, není moc dobrých parties. Rád bych někde vybudoval vlastní, regulérní stage, kde bych mohl více experimentovat a hrát pro publikum, které znám.
Hraješ raději na velkých akcích nebo si víc dáváš kluby?
Obojí má své klady, někdy je lepší klubovka, jindy zase velký rave, hraji rád na obou.
Jakou hudbu posloucháš, když odpočíváš?
Spoustu různých stylů, momentálně hodně old hip hop, klasický house a mnoho starší funky a jazz music.
Kolik času trávíš týdně ve studiu?
Hodně to záleží na pocitech, když cítím, že se mi podaří udělat dobrou skladbu, pracuji třeba i 20 – 30 hodin, někdy se ale ve studiu nezdržím déle než 5 – 10 hodin, opravdu to hodně záleží na inspiraci.
Založil jsi a vedeš značky Stimulus a C-Side, plánuješ do budoucna další nové labely?
Tyhle mi úplně stačí, rád bych teď vydával více muziky nových umělců, s oběma labely jsem velmi spokojený.
Největší hudební překvapení Paul Maca v roce 2002?
Obrovské znovuzrození kvalitní funky a to nejen v pop music, spousta kapel teď dělá skvělé věci a to je jen dobře.
Co Ty a technologie Final Scratch? Už jsi ji vyzkoušel?
Zatím jsem neměl možnost. Myslím si, že teoreticky je to dobrý nápad, ale je v tom něco, co se mi nelíbí, nejsem si jistý co přesně, snad fakt, že používám vinyly už tak dlouho.
Líbí se Ti minimal house/tech music, posloucháš třeba německou (Cologne) nebo kanadskou minimal music?
Jasně, něco z toho je perfektní, něco však zní hodně utaženě, více technicky než funky, což by v taneční muzice nemělo být, ale to samé jde vlastně říci o jakémkoliv druhu nebo stylu taneční hudby.
Líbí se Ti třeba mix album „De9:Closer To The Edit“ Richie Hawtina?
Je skvělé, výborný experiment, doma zní úplně parádně, ale nejsem si jistý jak by to fungovalo v klubu.
Co od Tebe mohou očekávat návštěvníci Citadely, budeš hrát tvrdě, funky, tribal. Jaké techno předvedeš?
Bude to silně tribal a k tomu rád přidávám prvky mnoha různých stylů, trochu funky aby to fungovalo, o to přece jde.
Nějaký vzkaz lidem, kteří se na Tebe přijdou do Brna podívat?
Doufám, že se vám bude můj set líbit, budete se bavit a dobře vás naladím na velkou specialitu, kterou dozajista bude live set The 65D Mavericks.
Konec parties v Boby Centru
Rozhovor s anglickým DJem Paulem Macem k Citadele, která proběhne již tuto sobotu v Boby Centru.
Hip hop jsem hrál asi tak dva nebo tři roky od 1986.
Co Tě odvedlo od hip hopu k house a technu?
Tehdy v letech 88 – 89 hip hop tak trochu stagnoval a house s technem zněly tak čerstvě a odlišně.
Kdy jsi začal hrát z gramofonů? Slyšel jsem, že teď používáš 3 gramofony, kdy jsi začal s touhle technikou a proč?
Ze tří hraji zhruba rok a půl, přináší to další, kreativní prvek do způsobu hraní, můžeš dělat věci, které se dvěma zkrátka nejdou.
Citadela nebude Tvým prvním vystoupením u nás, jaké máš zkušenosti s českými clubbery a taneční scénou vůbec?
Vždy se mi u vás moc líbilo, všichni jsou silně zapálení pro muziku, mnohem více než v Anglii.
Donesly se k Tobě nějaké zprávy o naší zemi a scéně ještě před první návštěvou České republiky?
Jasně, mluvil jsem s několika anglickými DJs a všichni svorně vyprávěli jak se jim u vás líbilo. ČR je pro anglické DJs velmi populární země.
Produkuješ pro několik labelů, které to jsou? Dostal jsi v poslední době nějaké nové nabídky od značek, pro které jsi před tím nedělal?
Když do toho započtu i umělce a značky pro které jsem remixoval, jsou to: Stimulus, C-Sice, Primate, Primevil, Primary, Theory, Ingoma, Native, Mosaic, Combust, Ongaku, Phont, Cetron, Sheep, Pure Plastic, Bio, Devil´s Choice, Skunkworks, Surface, Fracture, Fragmented, Bush, Not Guilty, Immigrant, Product, Wet Musik a Symbolism. Myslím, že by to měly být všechny J Co se týká těch nových nabídek, tak zatím nic nechystám, v budoucnu bych rád spolupracoval se třemi nebo čtyřmi lidmi, zkrátka s těmi s nimiž mě spolupráce baví.
Jsi v současné době residentem nějakého klubu?
Momentálně ne. Britská techno scéna je v zoufalém stavu, není moc dobrých parties. Rád bych někde vybudoval vlastní, regulérní stage, kde bych mohl více experimentovat a hrát pro publikum, které znám.
Hraješ raději na velkých akcích nebo si víc dáváš kluby?
Obojí má své klady, někdy je lepší klubovka, jindy zase velký rave, hraji rád na obou.
Jakou hudbu posloucháš, když odpočíváš?
Spoustu různých stylů, momentálně hodně old hip hop, klasický house a mnoho starší funky a jazz music.
Kolik času trávíš týdně ve studiu?
Hodně to záleží na pocitech, když cítím, že se mi podaří udělat dobrou skladbu, pracuji třeba i 20 – 30 hodin, někdy se ale ve studiu nezdržím déle než 5 – 10 hodin, opravdu to hodně záleží na inspiraci.
Založil jsi a vedeš značky Stimulus a C-Side, plánuješ do budoucna další nové labely?
Tyhle mi úplně stačí, rád bych teď vydával více muziky nových umělců, s oběma labely jsem velmi spokojený.
Největší hudební překvapení Paul Maca v roce 2002?
Obrovské znovuzrození kvalitní funky a to nejen v pop music, spousta kapel teď dělá skvělé věci a to je jen dobře.
Co Ty a technologie Final Scratch? Už jsi ji vyzkoušel?
Zatím jsem neměl možnost. Myslím si, že teoreticky je to dobrý nápad, ale je v tom něco, co se mi nelíbí, nejsem si jistý co přesně, snad fakt, že používám vinyly už tak dlouho.
Líbí se Ti minimal house/tech music, posloucháš třeba německou (Cologne) nebo kanadskou minimal music?
Jasně, něco z toho je perfektní, něco však zní hodně utaženě, více technicky než funky, což by v taneční muzice nemělo být, ale to samé jde vlastně říci o jakémkoliv druhu nebo stylu taneční hudby.
Líbí se Ti třeba mix album „De9:Closer To The Edit“ Richie Hawtina?
Je skvělé, výborný experiment, doma zní úplně parádně, ale nejsem si jistý jak by to fungovalo v klubu.
Co od Tebe mohou očekávat návštěvníci Citadely, budeš hrát tvrdě, funky, tribal. Jaké techno předvedeš?
Bude to silně tribal a k tomu rád přidávám prvky mnoha různých stylů, trochu funky aby to fungovalo, o to přece jde.
Nějaký vzkaz lidem, kteří se na Tebe přijdou do Brna podívat?
Doufám, že se vám bude můj set líbit, budete se bavit a dobře vás naladím na velkou specialitu, kterou dozajista bude live set The 65D Mavericks.
Konec parties v Boby Centru
Ladies and gentlemen CITADELA pokračuje!!!
Termíny v party listech platí! V dubnu v Praze a v červnu v Brně!
Šeptandou kolují zvěsti o konci parties na BOBY. Bohužel je to pravda a do budoucna již nebude možnost využívat prostory Laser Show Hally.
Tímto se však CITADELA neloučí ani náhodou!! Jako alternativní řešení je tu pro vás v dubnu CITADELA v Benešově v oblíbeném KC Karlov s headlinerem Fumyia Tanaka a hlavně vám potvrzujeme na poslední školní víkend 27.06.2003 CITADELU v Brně v čele s Benem Simsem!
Připravte se na tradičně perfektně zpracovanou párty s vynikajícími umělci.
Pokud máte jakékoliv náměty či dotazy pište na info.citadela@email.cz.
Rozhovor s DJem Hu
Kolují zvěsti o konci parties na BOBY. Bohužel je to pravda a do budoucna již nebude možnost využívat prostory Laser Show Hally. Tímto se však CITADELA neloučí ani náhodou!
Termíny v party listech platí! V dubnu v Praze a v červnu v Brně!
Šeptandou kolují zvěsti o konci parties na BOBY. Bohužel je to pravda a do budoucna již nebude možnost využívat prostory Laser Show Hally.
Tímto se však CITADELA neloučí ani náhodou!! Jako alternativní řešení je tu pro vás v dubnu CITADELA v Benešově v oblíbeném KC Karlov s headlinerem Fumyia Tanaka a hlavně vám potvrzujeme na poslední školní víkend 27.06.2003 CITADELU v Brně v čele s Benem Simsem!
Připravte se na tradičně perfektně zpracovanou párty s vynikajícími umělci.
Pokud máte jakékoliv náměty či dotazy pište na info.citadela@email.cz.
Rozhovor s DJem Hu
V Česku jsi zatím jednou velkou neznámou, pár lidí ví něco o Tvé produkci, někdo slyšel Tvé zajímavé demo, mohl bys prosím odhalit českým clubberům jak ses vlastně dostal k elektronické taneční hudbě?
Hm, začiatky siahaů ešte niekde do roku 94 ked som zacal pracovat v recordshope u Tokyho, kde som mal pristup k roznym stylom "elektroniky". V tej dobe som stretol aj Dala a Tibora.
Co jsi poslouchal před tím, než jsi objevil kouzlo elektronického zvuku?
Predtym som ako 13 rocny chodil na diskoteky, kde som pocuval predovsetkym europop a Gipsy Kings, ktori boli srdcova zalezitost domaceho DJa. Nepravidelne sa tam konali aj "house party", ktore usporiadaval Toky a tam som prvykrat videl platne :)
Kdy ses poprvé postavil za gramofony?
Prvykrat? Prvy mix sa mi podaril niekedy v 95 a prva party bola v january 2001 (leden) uz v neexistujucom klube, pre par ludi.
Kdy jsi začal experimentovat s tvorbou zvuků, tracků?
Vsetko islo ruka v ruke s DJingom. Ale take naozajstne, pocuvatelne tracky som spravil asi před rokom.
Jsi v současné době residentem nějakého klubu?
Som rezidentom v Bratislavskom U.Clube.
Vydal jsi dvě vynikající desky, představ prosím label na kterém vyšly a neználkům prozraď, co najdou na Tvém debutu a druhém 12".
Backstage.sk je moj vlastny label, na ktorom vydavam vyhradne moje tracky, pripadne remix od niekoho zaujimaveho. Prva platna nikdy nie je taka ako si ju predstavujes, ale v konecnom dosledku som spokojny. Pomohla mi k dalsej produkcii. Na druhej sa v remixerskej podobe podielal Christian Wunsch, ktoremu sa moje tracky pacili a velmi rad remix urobil. Na rade je tretia, na ktorej mam svoj material.
Tvá druhá deska obsahuje mimo jiné i vynikající skladbu Christiana Wunsche, jak došlo ke spolupráci s majitelem skvělého Tsunami Records?
Christian je uz dlhsie moj kamarat, uz som spomenul ako k tomu doslo. Tymto remixom nasa spolupraca, ale urcite nekonci, cas vsetko ukaze...:o)
Při tvorbě používáš převážně software nebo hardware, jinými slovy jedeš v mašinkách nebo tvoříš na PC?
Nemam vlastne studio, ani pocitac. Z casu na cas ostavam dlhsie v praci a na mojom pracovnom pocitaci sa potom "hrajem". Som prilis lenivy na pracu v studiu :(
Největší hudební překvapení DJ Hu v roce 2002?
To je otazka, alebo kompliment?
Jsi maximálně soustředěný na hudbu nebo se zajímáš i o jiné druhy umění (malířství, sochařství, literatura)?
Vo svojom volnom case nerobim nic! Lezim a cakam kedy zaspim :o) Nie, obcas sportujem, chodim von, mezi ludi, ale hudba, praca a moja priatelka mi v poslednej době vyplna moj volny cas.
Chystáš teď nějakou další desku? Prozradíš co od ní můžeme očekávat (remix, host)?
Musim na to odpovedat este raz? Cislo tri z podtitulom bedtime story je vo vyrobe a čaka sa na testpressing. Spolupraca? Rumenige, Takaaki Itoh.
After party po Citadele zdarma
Rozhovor se slovenským DJem Hu k připravované Citadele, která proběhne v brněnském Boby Centru.
Hm, začiatky siahaů ešte niekde do roku 94 ked som zacal pracovat v recordshope u Tokyho, kde som mal pristup k roznym stylom "elektroniky". V tej dobe som stretol aj Dala a Tibora.
Co jsi poslouchal před tím, než jsi objevil kouzlo elektronického zvuku?
Predtym som ako 13 rocny chodil na diskoteky, kde som pocuval predovsetkym europop a Gipsy Kings, ktori boli srdcova zalezitost domaceho DJa. Nepravidelne sa tam konali aj "house party", ktore usporiadaval Toky a tam som prvykrat videl platne :)
Kdy ses poprvé postavil za gramofony?
Prvykrat? Prvy mix sa mi podaril niekedy v 95 a prva party bola v january 2001 (leden) uz v neexistujucom klube, pre par ludi.
Kdy jsi začal experimentovat s tvorbou zvuků, tracků?
Vsetko islo ruka v ruke s DJingom. Ale take naozajstne, pocuvatelne tracky som spravil asi před rokom.
Jsi v současné době residentem nějakého klubu?
Som rezidentom v Bratislavskom U.Clube.
Vydal jsi dvě vynikající desky, představ prosím label na kterém vyšly a neználkům prozraď, co najdou na Tvém debutu a druhém 12".
Backstage.sk je moj vlastny label, na ktorom vydavam vyhradne moje tracky, pripadne remix od niekoho zaujimaveho. Prva platna nikdy nie je taka ako si ju predstavujes, ale v konecnom dosledku som spokojny. Pomohla mi k dalsej produkcii. Na druhej sa v remixerskej podobe podielal Christian Wunsch, ktoremu sa moje tracky pacili a velmi rad remix urobil. Na rade je tretia, na ktorej mam svoj material.
Tvá druhá deska obsahuje mimo jiné i vynikající skladbu Christiana Wunsche, jak došlo ke spolupráci s majitelem skvělého Tsunami Records?
Christian je uz dlhsie moj kamarat, uz som spomenul ako k tomu doslo. Tymto remixom nasa spolupraca, ale urcite nekonci, cas vsetko ukaze...:o)
Při tvorbě používáš převážně software nebo hardware, jinými slovy jedeš v mašinkách nebo tvoříš na PC?
Nemam vlastne studio, ani pocitac. Z casu na cas ostavam dlhsie v praci a na mojom pracovnom pocitaci sa potom "hrajem". Som prilis lenivy na pracu v studiu :(
Největší hudební překvapení DJ Hu v roce 2002?
To je otazka, alebo kompliment?
Jsi maximálně soustředěný na hudbu nebo se zajímáš i o jiné druhy umění (malířství, sochařství, literatura)?
Vo svojom volnom case nerobim nic! Lezim a cakam kedy zaspim :o) Nie, obcas sportujem, chodim von, mezi ludi, ale hudba, praca a moja priatelka mi v poslednej době vyplna moj volny cas.
Chystáš teď nějakou další desku? Prozradíš co od ní můžeme očekávat (remix, host)?
Musim na to odpovedat este raz? Cislo tri z podtitulom bedtime story je vo vyrobe a čaka sa na testpressing. Spolupraca? Rumenige, Takaaki Itoh.
After party po Citadele zdarma
Novou tradicí se začínají stávat afterparty zdarma v Babylonu. A tak po skončení Citadely se neunavní tanečníci mohou jít vyřádit do Babylonu na sestavu: Sven Hanke, Igor Pataky, Radan Mach, Ra.oo, Uzi, C-meen.
Zdarma vpuštěni budete jen se vstupenkou z Citadely, proto si prosím pásky nesundávejte. Na místě nás bude čekat i 14kW zvuku,skvělé světla a zelený laser.
Otevřeno je 16.2. od 07:00 do 17:00.
Profil DJe Paula Maca
Novou tradicí se začínají stávat afterparty zdarma v Babylonu. A tak po skončení Citadely se neunavní tanečníci mohou jít vyřádit do Babylonu na sestavu: Sven Hanke, Igor Pataky, Radan Mach, Ra.oo, Uzi, C-meen.
Zdarma vpuštěni budete jen se vstupenkou z Citadely, proto si prosím pásky nesundávejte. Na místě nás bude čekat i 14kW zvuku,skvělé světla a zelený laser.
Otevřeno je 16.2. od 07:00 do 17:00.
Profil DJe Paula Maca
Paul Mac začal hrát před čtrnácti lety, když mu bylo 16. Zpočátku hrál hip hop, stejně tak, jako většinu jeho vrstevníků, zasáhla i Paula silná vlna house a techna, využil skvělých dovedností z hip hopu a obratně se přeorientoval na nové styly.
Paulovy první studiové pokusy se datují do roku 1995, za pět let vydává debut EP na No Guilty Joshe Brentse, což byl label se silnou podporou těžkých vah taneční scény, jako Derrick May a Colin Favour. Posílen úspěchem první produkce, rozeslal Paul spoustu demo nahrávek různým vydavatelstvím a sklidil sérii desek na značce Fracture – sublabelu Blueprint Jamese Ruskina a Richarda Polsona, dalším úspěchem pak byla dlouhodobá smlouva se značkou Fragmented, kde později vydal šest singlů a jedno výjimečně zdařilé album.
Již v průběhu nahrávání materiálu pro výše uvedené značky, založil Paul Mac label Stimulus Recordings, zde spolupracuje s umělci jako Ben Sims, James Ruskin, Ben Long, Mark Broom, The 65D Mavericks, Hardcell, Oscar Mulero a Takaaki Itoh. Díky hudbě vydávané na Stimulus se o Paula začaly zajímat agentury po celém světě a proto je dnes jeho DJ program doslova nabitý zajímavými nabídkami. Paul vystupoval dokonce v takových výsostných clubech a na parties jakými bezesporu jsou La Real, Sensor, Family, Cocoon, Bugged Out a Metropolis.
Paul Mac je dnes jedním z nejpozoruhodnějších DJs a producentů kromě Stimulus založil a vede také značku C-Side, kde vydává především materiál, který rád hraje, produkuje pro renomované značky Primary, Mosaic, Surface, Ongaku, Phont, Primevil a celou řadu dalších.
V průběhu uplynulého roku se Paul Mac zdokonalil v DJingu natolik, že začal účelně a efektně používat třetí gramofon, v setech předvádí unikátní styl založený na mistrovství hip hop DJs, hraje kreativně, přesně a energicky.
Nyní pilně pracuje na novém LP pro Primate Records, chystá se vydat několik výtečných titulů na Stimulus a C-Side, připravuje materiál pro další skvělé značky, chystá se na vystoupení na parties a v klubech po celém světě, jednu zastávku absolvuje také v Brně na Citadele – Dynalon.
Discografie
EP
SONAR LOOPS - PAUL MAC (NOT GUILTY)
OUTERSPACE OBSESSIVE - PAUL MAC (FRACTURE)
DISTURBE NO - HUBURTUS KRANTZ (FRACTURE)
THE INDEPENDANT ORDER OF - QUENTIN GARLIC (FRACTURE)
PINAPPLE FLIP - PABLO FUDDRUCKER (COMBUST)
RHUBARB TART - JORGE ZAMACONA (COMBUST)
EXTRA TIME - HERMAN FUNKER III (STIMULUS)
VANDEROLL - EDDIE FIOLA (STIMULUS)
MIND TRICK - EDDIE FIOLA (STIMULUS)
JOINT ELEPHANT - HERMAN FUNKER III (STIMULUS)
LINEAR - RALPH FARQUAR (STIMULUS)
FILTERED - PAUL MAC (STIMULUS)
STIMULUS vs. THEORY - PAUL MAC +BEN SIMS (STIMULUS/THEORY)
TOO MUCH - PAUL MAC (STIMULUS)
BOLSTER - PAUL MAC (MOSAIC)
EFFORTS VOL 1 - JORGE ZAMACONA (MOSAIC)
EFFORTS VOL 2 - JORGE ZAMACONA (MOSAIC)
RICKSHAW RAMRAID - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
7 SHEETS TO THE WIND - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
RHINO RYTHMN SECTION - HERMAN FUNKER III (PRIMEVIL)
SEASIDE ELECTRONICS - PAUL MAC (FRAGMENTED)
BATEMAN TOWER - PAUL MAC (FRAGMENTED)
ANOTHER ESCAPADE - PAUL MAC (FRAGMENTED)
CLOSED ACCOUNT - PAUL MAC (FRAGMENTED)
AUTHENTIC MOMENT - PAUL MAC (FRAGMENTED)
VOL 1 - PAUL MAC (C-SIDE)
VOL 2 - PAUL MAC (C-SIDE)
VOL 3 - PAUL MAC (C-SIDE)
FOUR CANDLES - PAUL MAC (PHONT)
COBALT - ARTY GRUBER (BUSH)
COULD HAVE BEEN - PAUL MAC (PURE PLASTIC)
MORE OF THE SAME - PAUL MAC (ONGAKU)
SOUNDS LIKE - PAUL MAC (SURFACE)
ON GOING SAGA - PAUL MAC (IMMIGRANT)
BITS OF THESE - PAUL MAC (NATIVE)
PENNY IN THE JAR - PAUL MAC (NATIVE)
A RETURNS - PAUL MAC (ONGAKU)
LTD RELEASE - PAUL MAC/BEN SIMS (THEORY/STIMULUS)
VOL 4 - PAUL MAC (C-SIDE)
START SMALL - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH PART 2 - PAUL MAC (STIMULUS)
STABBED AGAIN - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
VOL 5 - PAUL MAC (C-SIDE)
Remixy
VERSIONS - X3 (RWK)
VEDIC - GEORGE ANDREWS (PRODUCT)
COCKROACH - SIMON K (PRODUCT)
SMOKEY FEELINGS - KOOLAKING (PURE PLASTIC)
REPERCUSSION - TONY DAX (THEORY)
RE-REPERCUSSION - BEN SIMS (THEORY)
STEELWORKS - TONY VEIRA (SHEEP)
COOL HAND - KOOLAKING (PURE PLASTIC)
5 FINGERS IN THE WEST - HIGHLIFE (MOSAIC)
FIRST TIME - UMEK (PRIMFACIE)
NACHO'S - DJ BOLD (SYMBOLISM)
JETLINER - HARDCELL (SKUNKWORKS)
CARRERA - BORQUIA TRIBEZ (B TRIBZ)
BREAKTHROUGH - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH PART 2 - PAUL MAC (STIMULUS)
LANDSCAPE - FANON FLOWERS (C-TRON)
Alba
OLD SCHOOL FORMER PUPIL - PAUL MAC (FRAGMENTED)
PUSH CAME TO SHOVE - PAUL MAC (PRIMATE)
Profil The 65D Mavericks
Paul Mac začal hrát před čtrnácti lety, když mu bylo 16. Zpočátku hrál hip hop, stejně tak, jako většinu jeho vrstevníků, zasáhla i Paula silná vlna house a techna, využil skvělých dovedností z hip hopu a obratně se přeorientoval na nové styly.
Paulovy první studiové pokusy se datují do roku 1995, za pět let vydává debut EP na No Guilty Joshe Brentse, což byl label se silnou podporou těžkých vah taneční scény, jako Derrick May a Colin Favour. Posílen úspěchem první produkce, rozeslal Paul spoustu demo nahrávek různým vydavatelstvím a sklidil sérii desek na značce Fracture – sublabelu Blueprint Jamese Ruskina a Richarda Polsona, dalším úspěchem pak byla dlouhodobá smlouva se značkou Fragmented, kde později vydal šest singlů a jedno výjimečně zdařilé album.
Již v průběhu nahrávání materiálu pro výše uvedené značky, založil Paul Mac label Stimulus Recordings, zde spolupracuje s umělci jako Ben Sims, James Ruskin, Ben Long, Mark Broom, The 65D Mavericks, Hardcell, Oscar Mulero a Takaaki Itoh. Díky hudbě vydávané na Stimulus se o Paula začaly zajímat agentury po celém světě a proto je dnes jeho DJ program doslova nabitý zajímavými nabídkami. Paul vystupoval dokonce v takových výsostných clubech a na parties jakými bezesporu jsou La Real, Sensor, Family, Cocoon, Bugged Out a Metropolis.
Paul Mac je dnes jedním z nejpozoruhodnějších DJs a producentů kromě Stimulus založil a vede také značku C-Side, kde vydává především materiál, který rád hraje, produkuje pro renomované značky Primary, Mosaic, Surface, Ongaku, Phont, Primevil a celou řadu dalších.
V průběhu uplynulého roku se Paul Mac zdokonalil v DJingu natolik, že začal účelně a efektně používat třetí gramofon, v setech předvádí unikátní styl založený na mistrovství hip hop DJs, hraje kreativně, přesně a energicky.
Nyní pilně pracuje na novém LP pro Primate Records, chystá se vydat několik výtečných titulů na Stimulus a C-Side, připravuje materiál pro další skvělé značky, chystá se na vystoupení na parties a v klubech po celém světě, jednu zastávku absolvuje také v Brně na Citadele – Dynalon.
Discografie
EP
SONAR LOOPS - PAUL MAC (NOT GUILTY)
OUTERSPACE OBSESSIVE - PAUL MAC (FRACTURE)
DISTURBE NO - HUBURTUS KRANTZ (FRACTURE)
THE INDEPENDANT ORDER OF - QUENTIN GARLIC (FRACTURE)
PINAPPLE FLIP - PABLO FUDDRUCKER (COMBUST)
RHUBARB TART - JORGE ZAMACONA (COMBUST)
EXTRA TIME - HERMAN FUNKER III (STIMULUS)
VANDEROLL - EDDIE FIOLA (STIMULUS)
MIND TRICK - EDDIE FIOLA (STIMULUS)
JOINT ELEPHANT - HERMAN FUNKER III (STIMULUS)
LINEAR - RALPH FARQUAR (STIMULUS)
FILTERED - PAUL MAC (STIMULUS)
STIMULUS vs. THEORY - PAUL MAC +BEN SIMS (STIMULUS/THEORY)
TOO MUCH - PAUL MAC (STIMULUS)
BOLSTER - PAUL MAC (MOSAIC)
EFFORTS VOL 1 - JORGE ZAMACONA (MOSAIC)
EFFORTS VOL 2 - JORGE ZAMACONA (MOSAIC)
RICKSHAW RAMRAID - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
7 SHEETS TO THE WIND - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
RHINO RYTHMN SECTION - HERMAN FUNKER III (PRIMEVIL)
SEASIDE ELECTRONICS - PAUL MAC (FRAGMENTED)
BATEMAN TOWER - PAUL MAC (FRAGMENTED)
ANOTHER ESCAPADE - PAUL MAC (FRAGMENTED)
CLOSED ACCOUNT - PAUL MAC (FRAGMENTED)
AUTHENTIC MOMENT - PAUL MAC (FRAGMENTED)
VOL 1 - PAUL MAC (C-SIDE)
VOL 2 - PAUL MAC (C-SIDE)
VOL 3 - PAUL MAC (C-SIDE)
FOUR CANDLES - PAUL MAC (PHONT)
COBALT - ARTY GRUBER (BUSH)
COULD HAVE BEEN - PAUL MAC (PURE PLASTIC)
MORE OF THE SAME - PAUL MAC (ONGAKU)
SOUNDS LIKE - PAUL MAC (SURFACE)
ON GOING SAGA - PAUL MAC (IMMIGRANT)
BITS OF THESE - PAUL MAC (NATIVE)
PENNY IN THE JAR - PAUL MAC (NATIVE)
A RETURNS - PAUL MAC (ONGAKU)
LTD RELEASE - PAUL MAC/BEN SIMS (THEORY/STIMULUS)
VOL 4 - PAUL MAC (C-SIDE)
START SMALL - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH PART 2 - PAUL MAC (STIMULUS)
STABBED AGAIN - JORGE ZAMACONA (PRIMARY)
VOL 5 - PAUL MAC (C-SIDE)
Remixy
VERSIONS - X3 (RWK)
VEDIC - GEORGE ANDREWS (PRODUCT)
COCKROACH - SIMON K (PRODUCT)
SMOKEY FEELINGS - KOOLAKING (PURE PLASTIC)
REPERCUSSION - TONY DAX (THEORY)
RE-REPERCUSSION - BEN SIMS (THEORY)
STEELWORKS - TONY VEIRA (SHEEP)
COOL HAND - KOOLAKING (PURE PLASTIC)
5 FINGERS IN THE WEST - HIGHLIFE (MOSAIC)
FIRST TIME - UMEK (PRIMFACIE)
NACHO'S - DJ BOLD (SYMBOLISM)
JETLINER - HARDCELL (SKUNKWORKS)
CARRERA - BORQUIA TRIBEZ (B TRIBZ)
BREAKTHROUGH - PAUL MAC (STIMULUS)
BREAKTHROUGH PART 2 - PAUL MAC (STIMULUS)
LANDSCAPE - FANON FLOWERS (C-TRON)
Alba
OLD SCHOOL FORMER PUPIL - PAUL MAC (FRAGMENTED)
PUSH CAME TO SHOVE - PAUL MAC (PRIMATE)
Profil The 65D Mavericks
The 65D Mavericks, projekt tvořený respektovaným britským producentem Richardem Polsonem (zakladatel renomovaného labelu Surface Records, spolu-zakladatel Blueprint Records – Jamese Ruskina) a Nickem Duntonem, osobitým producentem, který v posledních deseti letech pracoval pod mnoha pseudonymy, na různých místech underground scény, mimo jiné založil také originální, pozoruhodnou značku Ebullition.
Potkali se koncem devadesátých let na výstavě soch v ICA v Londýně, prodiskutovali své rozdílné názory na moderní hudbu a rozhodli se spolupracovat na příležitostných projektech. Tyto příležitostné schůzky nakonec vyústily v trvalou spolupráci profesionálního teamu, který vydal celou řadu významných techno desek.
Richard Polson v jednom rozhovoru zdůraznil, že The 65D Mavericks nikdy neorientoval na zisk nebo konformitu, ale na vyjádření toho, co dosud nebylo vyjádřeno, na hudbu zaměřenou na mysl stejně tak jako na dancefloor. Pokud si poslechnete některé z jejich produkcí, především pak poslední album na Blueprint (Defining The Symptom Blueprint 022 LP/CD), zjistíte, že se vyjádřil zcela přesně.
Hudba The 65D Mavericks může být pro někoho těžkou výzvou, pusťte však Richarda a Nicka do klubu se všemi mašinkami a uvidíte jak to začne jiskřit! V průběhu vystoupení The 65D Mavericks v Milkweg v Amsterdamu se klub tak rozjel, že následující DJ odmítl hrát a žádal aby pokračovali dál.
The 65D Mavericks přizpůsobují každé vystoupení tak, aby se jednalo o absolutně specifický set, pokud jej propásnete, nemáte šanci na opakování! Díky tomu dostává publikum vždy čerstvý nářez, okořeněný ranými produkcemi (dosud vydali 2 alba a 3 EP). Richard a Nick jsou zaslouženě uznávaní všemi významnými producenty a DJs na techno scéně a to především díky nekompromisní filosofii a skvělým deskám. Produkují nebo chystají materiál pro Tresor, Surface, Lost/Cosmic, Blueprint, Theory, Infrastructure, Exist, Deta a Ebulition.
Stále dál budou mást lidi vydáváním desek pod různými pseudonymy v rozličných stylech. Fakt, že limitují svá živá vystoupení na deset za rok, budiž výsadou domácímu publiku, které prožije The 65D Mavericks na Citadele – Dynalon v brněnském Boby Centru 15.02.2003. Richard Polson navíc vystoupí ve speciálním setu v chill out zone.
Citadela Dynalon - tisková zpráva
The 65D Mavericks, projekt tvořený respektovaným britským producentem Richardem Polsonem (zakladatel renomovaného labelu Surface Records, spolu-zakladatel Blueprint Records – Jamese Ruskina) a Nickem Duntonem, osobitým producentem, který v posledních deseti letech pracoval pod mnoha pseudonymy, na různých místech underground scény, mimo jiné založil také originální, pozoruhodnou značku Ebullition.
Potkali se koncem devadesátých let na výstavě soch v ICA v Londýně, prodiskutovali své rozdílné názory na moderní hudbu a rozhodli se spolupracovat na příležitostných projektech. Tyto příležitostné schůzky nakonec vyústily v trvalou spolupráci profesionálního teamu, který vydal celou řadu významných techno desek.
Richard Polson v jednom rozhovoru zdůraznil, že The 65D Mavericks nikdy neorientoval na zisk nebo konformitu, ale na vyjádření toho, co dosud nebylo vyjádřeno, na hudbu zaměřenou na mysl stejně tak jako na dancefloor. Pokud si poslechnete některé z jejich produkcí, především pak poslední album na Blueprint (Defining The Symptom Blueprint 022 LP/CD), zjistíte, že se vyjádřil zcela přesně.
Hudba The 65D Mavericks může být pro někoho těžkou výzvou, pusťte však Richarda a Nicka do klubu se všemi mašinkami a uvidíte jak to začne jiskřit! V průběhu vystoupení The 65D Mavericks v Milkweg v Amsterdamu se klub tak rozjel, že následující DJ odmítl hrát a žádal aby pokračovali dál.
The 65D Mavericks přizpůsobují každé vystoupení tak, aby se jednalo o absolutně specifický set, pokud jej propásnete, nemáte šanci na opakování! Díky tomu dostává publikum vždy čerstvý nářez, okořeněný ranými produkcemi (dosud vydali 2 alba a 3 EP). Richard a Nick jsou zaslouženě uznávaní všemi významnými producenty a DJs na techno scéně a to především díky nekompromisní filosofii a skvělým deskám. Produkují nebo chystají materiál pro Tresor, Surface, Lost/Cosmic, Blueprint, Theory, Infrastructure, Exist, Deta a Ebulition.
Stále dál budou mást lidi vydáváním desek pod různými pseudonymy v rozličných stylech. Fakt, že limitují svá živá vystoupení na deset za rok, budiž výsadou domácímu publiku, které prožije The 65D Mavericks na Citadele – Dynalon v brněnském Boby Centru 15.02.2003. Richard Polson navíc vystoupí ve speciálním setu v chill out zone.
Citadela Dynalon - tisková zpráva
Citadela s tajemným podtitulem Dynalon slibuje na sobotu 15. února 2003 absolutně skvělou party, propracovanou do detailu, vybroušenou ve všech ohledech k dokonalosti. (slibuje, ale být to tak nemusí... občas by neškodilo omezit superlativy... i v odstavcích následujícíh... - pozn. Techno.cz)
Komfortní prostory brněnského Boby Centra se na jednu noc promění v dějiště setkání totálních špiček současné elektronické taneční hudby, proběhne zde několik premiérových vystoupení, nevídané show, každý si přijde na své prostřednictvím třech floorů rozdělených na Techno.cz, Depo9.cz a Rave.cz - chill-out.
Hlavní stage, tedy Techno.cz v Laser Show Hall poctí svou návštěvou, v České Republice vůbec poprvé, geniální britské duo The 65D Mavericks, tvořené Richardem Polsonem, zakladatelem legendárního Surface Records, spoluzakladatelem Ruskinova Blueprint Records a Nickem Duntonem, v hodinovém live setu předvedou svou vizi specifického, originálního a fantastického techna.
Paul Mac je majitelem věhlasného Stimulus Records, začínal jako hip hopový DJ, postupně se přes celou řadu tanečních stylů dostal až k technu, které mixuje s naprostým přehledem, důvtipem a mocnou energií.
Českou premiéru na Citadele spolu s publikem prožije mistr DJ Dylan Drazen ze Spojených států, Dylan je umělec s neuvěřitelným záběrem, skládá a mixuje ten nejjemnější deep house, stejně tak dobře jako hodně ostré, metalické techno, vydává na mnoha významných labelech, vystupuje po celém světě, patří k umělcům s velkou budoucností.
Po krátké přestávce se k nám vrací Marco Nastic ze Srbska, od poslední návštěvy zvládl odehrát nespočet setů a vydal dvě výjimečné desky na Recycled Loops a Earresistable. Posledním zahraničním hostem na Techno.cz stage bude Sven Hanke, mladý, zdatný DJ z Německa. Pozornost publika jistě upoutá slovenský DJ a producent HU, nedávno debutoval na z lisu novém labelu Backstage.sk. Již tak naprosto unikátní line-up vylepší ještě Igor Pataky, mistr mixu a kompozice, precizní a inteligentní Hubiss a stále lepší DJane Lucca.
Neméně zajímavý bude Depo9.cz stage v prostorách kaskádovité La Grotty, trance, house, tech-house zahrají Chriss z Maďarska, Pappi ze Slovenska, Blond z ostravského Fabricu, Rob Smile z pražského Naifu a perlou stage se jistě stane finalistka soutěže o nejkrásnější dívku, jedna z Miss, DJane Michaela Salačová.
V Rave.cz - chill-out zone vás příjemně uklidní, zchladí a zasní mixy Artieho, Hawrana, 32May a speciální set Richarda Polsona z The 65D Mavericks!
Citadela vždy nabízí publiku mnohem více než ostatní parties, ne jinak tomu bude i třetí únorovou sobotu. Připravena je módní přehlídka Diffusion, speciální Waterworld show, Droids Dancers posílení o perfektní Go Go ze Slovenska, tradičně fantaskní dekorace od D10, v premiéře video stěny a animace Yakuza System, extra světelná a barevná laser show, silný a dynamický sound systém Marcel Audio a... ohňostroje. Na místě se budou prodávat party doplňky, oblečení, samozřejmostí jsou testy XTC, rychlá obsluha na barech, maximální pohodlí... zkrátka vše, co potřebujete k nerušenému užití nejlepší party začátku roku 2003.
Další informace najdete na www.lunarproduction.cz.
Citadela s tajemným podtitulem Dynalon slibuje na sobotu 15. února 2003 absolutně skvělou party, propracovanou do detailu, vybroušenou ve všech ohledech k dokonalosti. (slibuje, ale být to tak nemusí... občas by neškodilo omezit superlativy... i v odstavcích následujícíh... - pozn. Techno.cz)
Komfortní prostory brněnského Boby Centra se na jednu noc promění v dějiště setkání totálních špiček současné elektronické taneční hudby, proběhne zde několik premiérových vystoupení, nevídané show, každý si přijde na své prostřednictvím třech floorů rozdělených na Techno.cz, Depo9.cz a Rave.cz - chill-out.
Hlavní stage, tedy Techno.cz v Laser Show Hall poctí svou návštěvou, v České Republice vůbec poprvé, geniální britské duo The 65D Mavericks, tvořené Richardem Polsonem, zakladatelem legendárního Surface Records, spoluzakladatelem Ruskinova Blueprint Records a Nickem Duntonem, v hodinovém live setu předvedou svou vizi specifického, originálního a fantastického techna.
Paul Mac je majitelem věhlasného Stimulus Records, začínal jako hip hopový DJ, postupně se přes celou řadu tanečních stylů dostal až k technu, které mixuje s naprostým přehledem, důvtipem a mocnou energií.
Českou premiéru na Citadele spolu s publikem prožije mistr DJ Dylan Drazen ze Spojených států, Dylan je umělec s neuvěřitelným záběrem, skládá a mixuje ten nejjemnější deep house, stejně tak dobře jako hodně ostré, metalické techno, vydává na mnoha významných labelech, vystupuje po celém světě, patří k umělcům s velkou budoucností.
Po krátké přestávce se k nám vrací Marco Nastic ze Srbska, od poslední návštěvy zvládl odehrát nespočet setů a vydal dvě výjimečné desky na Recycled Loops a Earresistable. Posledním zahraničním hostem na Techno.cz stage bude Sven Hanke, mladý, zdatný DJ z Německa. Pozornost publika jistě upoutá slovenský DJ a producent HU, nedávno debutoval na z lisu novém labelu Backstage.sk. Již tak naprosto unikátní line-up vylepší ještě Igor Pataky, mistr mixu a kompozice, precizní a inteligentní Hubiss a stále lepší DJane Lucca.
Neméně zajímavý bude Depo9.cz stage v prostorách kaskádovité La Grotty, trance, house, tech-house zahrají Chriss z Maďarska, Pappi ze Slovenska, Blond z ostravského Fabricu, Rob Smile z pražského Naifu a perlou stage se jistě stane finalistka soutěže o nejkrásnější dívku, jedna z Miss, DJane Michaela Salačová.
V Rave.cz - chill-out zone vás příjemně uklidní, zchladí a zasní mixy Artieho, Hawrana, 32May a speciální set Richarda Polsona z The 65D Mavericks!
Citadela vždy nabízí publiku mnohem více než ostatní parties, ne jinak tomu bude i třetí únorovou sobotu. Připravena je módní přehlídka Diffusion, speciální Waterworld show, Droids Dancers posílení o perfektní Go Go ze Slovenska, tradičně fantaskní dekorace od D10, v premiéře video stěny a animace Yakuza System, extra světelná a barevná laser show, silný a dynamický sound systém Marcel Audio a... ohňostroje. Na místě se budou prodávat party doplňky, oblečení, samozřejmostí jsou testy XTC, rychlá obsluha na barech, maximální pohodlí... zkrátka vše, co potřebujete k nerušenému užití nejlepší party začátku roku 2003.
Další informace najdete na www.lunarproduction.cz.